Start > Körkortsforum > Tips till Teoriprovet.

Tips till Teoriprovet.

Gäst 2009-11-05 22:55 ! Citera #
Vilka bra tips! jag har kört ganska mycket men teorin sitter inte riktigt. kommer det mycket frågor på faktadetaljer på provet eller handlar det mest om sunt förnuft och logiskt tänkande? måste jag tex kunna alla bromssträckor och siffror som finns i boken? (självklart bra att kunna men funderar på om det är viktigt att kunna exakt?)
Skogsmullen 2009-11-10 16:00 ! Citera #
Risken är stor att man får en del sådana frågor med att räkna ut stoppsträckan osv och även olika statistik frågor. Så det är nog ganska viktigt att man har ganska bra koll på det också. Har själv märkt att olika övnings prov och sånt innehåller mycket såna frågor och är dom självrättande så är det ialla fall för mig och säkert många andra ett jätte bra sätt och öva in det på för läser jag sånt i en bok så glömmer jag det efter 5 minuter.
bille1337 2009-11-22 17:27 ! Citera #
Gjorde bonniers prov och klara av det dom 5 första gånger... Sedan när jag gjorde det riktiga provet fick ja 50 p :? Så tycker själv att bonniers slutprov var helt anorlunda men övningarna innan var jätta bra!!! :lol:
jet 2009-11-24 00:37 ! Citera #
Tack för tipset!
robi 2009-11-24 08:12 ! Citera #
Den här borde alla beställa. Kan du den här så är det 99.99% chans att du klara provet www.korkortsteoriprogrammet.se
Gäst 2009-12-28 22:12 ! Citera #
Är det bästa att plugga hemma via datorn eller ska jag läsa i böckerna som jag har.
Det bästa kanske är att studera i bilskolan istället???
Gäst 2010-01-16 18:09 ! Citera #
fizzle
Är det bästa att plugga hemma via datorn eller ska jag läsa i böckerna som jag har.
Det bästa kanske är att studera i bilskolan istället???

Det är nog bäst med körskolan OM det är bara lektioner. Där jag läser får man mycket hjälp av folket där om det är något man inte begriper. data är bra som komplement!

Men jag läser egentligen inte huvudsakligen för att klara provet utan för att bli en bra bilförare.

MVH R-M
Superdriver 2010-01-31 02:29 ! Citera #
På appstore finns ett asbilligt körkortprogram för Iphone som heter Quisser för bara 15 spänn, men var fett bra. bra om man har iphone iaf..
MStrandberg 2010-02-23 17:49 ! Citera #
Tack för tipset :) Ska verkligen utnyttja detta =)

//MS
swedenmark 2010-04-04 16:41 ! Citera #
Hejsan och tack för tipset!
Varför tar de bort 5 stycken frågor?

Senaste foruminläggen

Rubrik
2
I dag 17:29
7
I dag 06:31
10
I dag 00:37
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest