Start > Körkortsforum > Övertala om att få körkortet t…

Övertala om att få körkortet trots fel??

carter 2009-07-30 17:42 ! Citera #
Är det någon som lyckats övertala till sig ett körkort fast att man gjort fel?
Det känns som att man skulle kunna försöka prata till sig körkortet om man förklarar sitt fel eller ser helt knäckt ut. Personligen har jag inte vågat, det känns lite lönlöst om de redan sagt att man inte är godkänd. Men kanske hjälper det trots allt?
inte jag 2009-08-11 11:29 ! Citera #
Jag har inte aktivt försökt att övertala mig till körkort, men jag har sett knäckt ut, ofrivilligt. Jag fick kämpa för att hålla tillbaka tårarna, det var jättesvårt för han ville att jag skulle berätta för honom vilket (ja, ett fel hade jag. saktade inte ner tillräkligt mycket i en kurva)fel jag gjorde, då ville jag visa att jag viste vad jag skulle gjort bara så det gjorde jag. jag tror inte att det skulle fungera.
monchou 2009-08-13 17:44 ! Citera #
Nja, skulle nog heller inte våga. men det finns nog säkert flera som försökt. och jag tror nog att nån därute har lyckats!
Gäst 2009-08-15 21:27 ! Citera #
Säkert väldigt svårt att övertala kontrollanten. bara hem och träna mer så fixar man det nästa gång. inga negativa tankar inte ;)
Gäst 2009-08-17 11:24 ! Citera #
sthlm
säkert väldigt svårt att övertala kontrollanten. bara hem och träna mer så fixar man det nästa gång. inga negativa tankar inte ;)



precis de e bara o lära sig av sitt misstag o komma tillbaka starkare
hanie 2009-09-20 22:46 ! Citera #
Jag tror att man kan forsoka overtala men det blir ingen nytta. Trakigt nog att de kuggar for sma grejer.
Gäst 2009-09-27 18:09 ! Citera #
Varför skall inspektörerna behöva vara så petiga? En kompis kuggade för att han missade 110-skylten och fortsatte i 90. Herregud...
kullen 2009-09-30 09:03 ! Citera #
MeShe
Varför skall inspektörerna behöva vara så petiga? En kompis kuggade för att han missade 110-skylten och fortsatte i 90. Herregud...


Jag håller med! Förstår inte hur en sådan sak ska avgöra. Förhoppningsvis fick han sitt kort rätt så lätt sedan, om det var enda felet han gjorde?
sandraebbvik 2009-10-01 15:20 ! Citera #
Nja, jag tror inte man kan övertala sig till ett körkort. I så fall skulle ju vem som helst (i princip) kunna få körkortet.
Då skulle jag ju kunna övertala mig till körkortet på ett https://korkortonline.se/teoritest/ då flera svar är liknande och med motivering kanske jag ändå skulle fått rätt... om alla höll på så skulle vv ha mkt att göra.
Skojjaren 2009-10-02 16:17 ! Citera #
Nej, det tror jag faktiskt inte.
Tror inte VV sjunker sådär lågt, men testa är alltid ett försök huhu

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
3
I går 19:00
2
I går 13:05
3
I går 09:11
8
2024-07-25 12:47
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo