Start > Körkortsforum > Har du klarat teoriprovet?

Har du klarat teoriprovet?

William 2017-11-21 16:08 ! Citera #
Hej!

Jag skulle rekommendera dig att också läsa minst en gång i boken och verkligen förstå varför det är som det är. Annars hjälpte dessa frågor mig otroligt mycket.
J 2017-11-24 19:52 ! Citera #
Klarade teorin på andra försöket. Första försöket hade jag bara pluggat frågorna på en app som heter Ta körkort. Failade. Skrev 2 dar efter och fixade de, och då hade jag läst igenom hela boken + pluggat frågor. Så mitt tips är Läääs boken!!
:) 2018-06-18 13:25 ! Citera #
För mig räckte det med att plugga på elevcentralen och Ta körkort-appen, fick 58/65 på provet. Det tror jag räcker för de flesta så länge de förstår anledningen till om svaret är rätt eller fel. Det jag gjorde var att göra många slutprov, runt 30 stycken, och varje fråga jag hade fel på eller var osäker på tittade jag upp varför svaret blev som det blev. För mig var det också så att inga frågor var exakt samma som på elevcentralen, men förstår man anledningen till svaret är det inget svårt att klara de riktiga frågorna. Oftast var de bara en annan bild, en annan formulering av frågan eller lite annorlunda svarsalternativ! :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
11
I dag 21:08
4
I dag 18:45
4
I dag 18:18
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov