Start > Körkortsforum > Teoriprov nu på Lördag. Allt e…

Teoriprov nu på Lördag. Allt eller inget. Läs och skriv!

killer 2012-05-27 09:20 ! Citera #
Har inte kunnat sova på hela natten.. Ska jobba klockan 1
och jag mår dåligt på alla vis. Vet inte på vilket vis jag ska
plugga längre stressen över att det är få dagar kvar gör mig nervös också
killer 2012-05-27 13:14 ! Citera #
Vilken jädra stress/press som ligger på en. Går inte hantera den för min del.. Kan inte tänka på något annat.. Mår konstant dåligt.. Enligt mig har jag egentligen tagit körkortet för längesen.. Kuggar konstant med 2-3 poäng... Undrar hur många teoriprov jag hinner med till den 13;e.. ska ringa imorn tidigt.. Jag bryr mig inte längre om antalet, jag vill bara ta det.. Jag kan ljuga för folk att jag tagit på 4;e eller nåt..
Gäst 2012-05-27 13:47 ! Citera #
Jag tror du skulle må bättre av att hitta en körskola, eller en god pedagog, som kan hjälpa dig med studieteknik och de moment som inte tycks bita sig fast - skapa en solid teoretisk grund att stå på. Du har redan bevisat för dig själv att du kan hantera en bil, så en uppkörning borde inte vara något problem. Med den stress och press du sätter på dig själv runt teorin, så tror jag det hämmar din inlärning.
erraN 2012-05-27 14:38 ! Citera #
killer
Vilken jädra stress/press som ligger på en. Går inte hantera den för min del.. Kan inte tänka på något annat.. Mår konstant dåligt.. Enligt mig har jag egentligen tagit körkortet för längesen.. Kuggar konstant med 2-3 poäng... Undrar hur många teoriprov jag hinner med till den 13;e.. ska ringa imorn tidigt.. Jag bryr mig inte längre om antalet, jag vill bara ta det.. Jag kan ljuga för folk att jag tagit på 4;e eller nåt..

BÖRJA FRÅN GRUNDEN GÖR FAS A MED BOKEN SÅ DU FÅR IN INFO INDIREKT. När du klarat FAS A 2gånger med bok (minst 60p) så ska du sedan klara FAS A utan bok 2gånger! när du fått minst 60p 2ggr utan bok. Lägg till att du kan göra FAS A 10ggr om du får 59/58 osv du ska klara det innan du går vidare till nästa fas. Glöm inte skriv ner dina fel och svara med egna ord så du förstår. Upprepa dett tills FAS F.3dgr innan prov ska du köra massor på fas repitition och 2st sluttest. Sista dagen ska du inte plugga mycket, då blir det bara potatis av det hela. Lägg dig tidigt, få minst 8h sömn, när du vaknar ska du käka rikligt med mat och mjölk lr vatten , tvinga i dig även om du e nervös. Klarar du iinte detta vis så kan du lägga ner.

Detta vänder sig till alla som ska ta provet.
killer 2012-05-28 10:33 ! Citera #
ErraN ;

Tack för ett grymt svar! Men allt det här är försent för min del redan min vän. Jag bokade ett nytt teoriprov idag, och det fanns bara tid i västerås så jag åker dit från stockholm imorgon. Ska plugga idag hela dagen dock.. Måste bara först dra och köpa min biljett :)
nillan 2012-05-28 10:58 ! Citera #
Du eee såååååå nära!!!!!!
Hoppades och höll tummar & tår att du skull sätt de den hära gången.
Så jag fortsätter med hållningen här :D
Lycka till och tro på dej du klarar de hära!!!
miccan 2012-05-28 14:58 ! Citera #
Jag klarade teoriprovet i onsdags med 57/65,jag har läst allt möjligt,tagit vara på alla gratisfrågor på nätet+betalat här på körkortonline+frågor på trafikskolaonline.se ,gått igenom lite lätt bonniers+läst ca 3ggr körkortsboken....sen fick jag sitta och göra testfrågor på trafikskolan gratis innan,men dem vart ju dögamla,men man snappar nog upp lite varstans....häng inte upp dej på en sida med frågor tex,untan variera dej lite....
killer 2012-05-28 15:08 ! Citera #
Miccan ; Den här tråden trodde jag handlade om mig, om du inte skriver något som inte kan tänkas vara till min hjälp så kanske du kan starta din egen tråd?
Micke78 2012-05-28 18:20 ! Citera #
Killer:
Hon kom ju med tips på hur hon klarade teorin, så på sätt och vis så gav dig eventuellt nya vägar till att klara teorin. Själv kan jag tipsa om en sida som heter Gratisteori.se
Frågorna är snarlika som dom som finns härinne, fast det finns andra frågor ochså, samt att uppläggningen på frågorna är lite annorlunda. Det kostar inget, utan du använder dig av dina användar uppgifter som du har till Facebook för att logga in på den sidan. Det enda som är dåligt med den sida är att det inte kommer några förklaringar till varför man har svarat rätt. Så har man chansat så vet man inte varför man chansade rätt.
Hoppas att detta kan vara lite till hjälp, men jag rekomenderar ändå att varva internet sidorna med den vanliga boken.
Gäst 2012-05-28 19:25 ! Citera #
killer
miccan ; Den här tråden trodde jag handlade om mig, om du inte skriver något som inte kan tänkas vara till min hjälp så kanske du kan starta din egen tråd?

Ganska rutten attityd...

...känns inte så motiverande att hjälpa till då.

Det här är ett forum där kunskap ska förmedlas till flera och där alla hjälps åt. Lycka till i Västerås...

Senaste foruminläggen

Rubrik
1
I dag 11:02
13
I dag 08:50
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor