Start > Körkortsforum > Teoriprov nu på Lördag. Allt e…

Teoriprov nu på Lördag. Allt eller inget. Läs och skriv!

Gäst 2012-05-26 17:53 ! Citera #
Du ska fan inte ge upp, då har du ju kastat alla pengar du har lagt ut på ditt körkort. Så svårt kan det väl inte vara? Du är ju ändå rätt nära, 4 poäng ifrån bara.

Försök att få en tid till innan din uppkörning blir ogiltig. Misslyckas du igen så är det väl bara att börja om, och då har du mer tid på dig att läsa. Du KOMMER klara det till slut. Gör hellre om uppkörningen istället för att skita i det, då är dina pengar bortkastade.
killer 2012-05-26 18:21 ! Citera #
Gäst ; Det är lätt att säga så för du är inte och har inte varit i samma sits. Jag är väl medveten om alla slösade och bortkastade pengar.. Jag fick 51 poäng förra gången, men sjönk ner!!! Och nej det är inte så jävla lätt att börja om när man har ansvar som att jobba.. har inte ens pengar kvar!! Inte för att jag skyller ifrån mig men jag är naiv och alldeles för godhjärtad och när det kommer till att hjälpa så suger min trafikskola på dett, jag betalar dem massa pengar men ingen ordentlig hjälp har jag fått. Dem kunde sagt till mig redan på min 3;e teoriprov att ja kanske ska testa muntligt??? Nu när jag bara har så kort tid kvar känns allt onödigt.. och helt ärligt så har jag tappat den där gnistan, de där suget och spänningen inför att ta körkort. För jag tror jag aldrig kommer kunna gå vidare i mitt liv normalt även om jag tar körkortet.. tänka tillbaka och komma ihåg att man klarat teorin på 8;e eller 9;e gången?? Om jag ens alls klarar det.

Jag försöker inte skylla ifrån mig men min trafikskola har gjort stora misstag här. Jag har ringt och skällt ut skolchefen redan. Han har trots att han vet hur jag är och vem jag är inte tagit iniativ till att ge mig råd och hjälpa. Jag kanske skulle klarat muntligt för länge sedan. Jag kommer inte på så mycket mer att skriva just nu.. Är full med adrenalin..
Gäst 2012-05-26 19:14 ! Citera #
killer
Gäst ; Det är lätt att säga så för du är inte och har inte varit i samma sits. Jag är väl medveten om alla slösade och bortkastade pengar.. Jag fick 51 poäng förra gången, men sjönk ner!!! Och nej det är inte så jävla lätt att börja om när man har ansvar som att jobba.. har inte ens pengar kvar!! Inte för att jag skyller ifrån mig men jag är naiv och alldeles för godhjärtad och när det kommer till att hjälpa så suger min trafikskola på dett, jag betalar dem massa pengar men ingen ordentlig hjälp har jag fått. Dem kunde sagt till mig redan på min 3;e teoriprov att ja kanske ska testa muntligt??? Nu när jag bara har så kort tid kvar känns allt onödigt.. och helt ärligt så har jag tappat den där gnistan, de där suget och spänningen inför att ta körkort. För jag tror jag aldrig kommer kunna gå vidare i mitt liv normalt även om jag tar körkortet.. tänka tillbaka och komma ihåg att man klarat teorin på 8;e eller 9;e gången?? Om jag ens alls klarar det.

Jag försöker inte skylla ifrån mig men min trafikskola har gjort stora misstag här. Jag har ringt och skällt ut skolchefen redan. Han har trots att han vet hur jag är och vem jag är inte tagit iniativ till att ge mig råd och hjälpa. Jag kanske skulle klarat muntligt för länge sedan. Jag kommer inte på så mycket mer att skriva just nu.. Är full med adrenalin..

Mjo, jag kan väl hålla med om att det är lätt att säga. Men tänk på det! Du har fått 48, 51 osv poäng på proven, detta kan bara betyda att du är väldigt nära! Du behöver bara få in de sista pusselbitarna i huvudet för att klara körkortet! Det är ju också samtidigt lätt att vara negativ och känna att man aldrig kommer klara det efter att man har misslyckats ett par gånger, men tänk på att det inte är bara du som har råkat ut för det. Och resten av idioterna på vägarna, alla fyllon osv har också lyckats klara av det, då måste du också kunna!

Man kan självklart förstå att du har tappat gnistan också, men du måste fortsätta försöka! Du har ju klarat uppkörningen, så den kan du lätt klara igen. Det enda är väl att det är dyrt, vilket är synd...

8e eller 9e gånger, det spelar egentligen ingen roll. Låt det vara mer om det nu måste, det enda viktiga är att ta körkortet. Spelar ingen roll på hur många försök, ingen behöver veta...

Ge inte upp!
killer 2012-05-26 20:59 ! Citera #
Gäst ; Okej.

inspektörn : Min herre, jag tror att jag behöver din muntliga hjälp. Har du någon form utav MSN, mail eller facebook? Vore himla guld om du kunde hjälpa mig nu när jag ska försöka ta vara på min sista chans.
killer 2012-05-26 21:39 ! Citera #
Micke ; Det är ok, tack ändå :)
killer 2012-05-27 00:10 ! Citera #
Märker att många av er tröttnat på mig.. det förstår jag..
Micke78 2012-05-27 00:29 ! Citera #
Jag tror att många har följt Eurovision ikväll och inte brytt sig om att kolla härinne, det har garanterat inget med dig och göra..Måste kolla med dig ang Facebook, varför har du plockat bort mig? först försvann din bild bild, och sen försvann hela du. Du får gäna meddela mig innan du plockar bort en :)
Coopah 2012-05-27 02:30 ! Citera #
Ge inte upp min vän. Du kommer klara det till slut. Tro!
killer 2012-05-27 03:03 ! Citera #
Micke78
Jag tror att många har följt Eurovision ikväll och inte brytt sig om att kolla härinne, det har garanterat inget med dig och göra..Måste kolla med dig ang Facebook, varför har du plockat bort mig? först försvann din bild bild, och sen försvann hela du. Du får gäna meddela mig innan du plockar bort en :)
Jag har inte plockat bort dig.. Jag själv märkte t.o.m nu att du inte är kvar på min vännerlista. Konstigt. Och jag kan inte lägga till dig igen för att jag är blockerad från att skicka meddelanden och skicka vänförfrågningar där på 2 veckor.

Hur fan ska vi göra nu . Jag skulle sluta skriva här faktiskt egentligen heh
killer 2012-05-27 03:04 ! Citera #
Blocken hävs om 10 dagar. Jag lägger till dig då ;)

Senaste foruminläggen

Ladda ner Teoribok 2025 gratis

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken
Tryckt version (569 sidor):
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se
Gratis körkortstest