Start > Körkortsforum > Teoriprov i morgon

Teoriprov i morgon

Gäst 2012-05-12 22:03 ! Citera #
killer
Helt seriöst. Om man kollar nu på mitt senaste resultat, vilka kapitel - eller för att vara mer exakt, vilka sidor bör jag läsa på exakt? Vore guld om någon kunde berätta det för mig. Läser för övrigt boken som heter ’’Du och jag i trafiken’’.


Känns ju onödigt att läsa hela boken..


Enligt https://korkortonline.se/material/du-och-jag-i-trafiken/ så bör du komplettera med en bok specifikt inriktad på B-körkort.
killer 2012-05-12 22:20 ! Citera #
Prs ; Du och jag i trafiken är bra. Nu nu när jag är så nära är det onödigt att byta. Tycker den boken samt str;s övningar är tillräckliga för mig blandat med logik.


Dock står ju kapitlen och alla kategorier i länken du gav mig. Det tackar jag för :)
Gäst 2012-05-12 22:26 ! Citera #
killer
prs ; Du och jag i trafiken är bra. Nu nu när jag är så nära är det onödigt att byta. Tycker den boken samt str;s övningar är tillräckliga för mig blandat med logik.


Dock står ju kapitlen och alla kategorier i länken du gav mig. Det tackar jag för :)


Å andra sidan så talar ju dessvärre resultaten mot det. Just de områden du haft problem med kanske inte hanteras så djuplodande som i exempelvis Körkortsboken.
killer 2012-05-12 22:56 ! Citera #
Hmm.. Menar du ’’Du och jag i trafiken,’’ med körkortsboken? Den boken och str;s övningar är det enda jag använt
för att komma dit jag är idag, vet att jag klarar om jag pluggar hårdare. Det är nog inte materialet det är fel på, utan mitt sätt att plugga på.
Gäst 2012-05-13 14:15 ! Citera #
killer
Har teoriprov nu på Lördag. Igen. Visste inte att man kunde göra på helger men det kunde man tydligen..

Livrädd för att kugga, men ser inget annat alternativ än att klara det här nu. Klarade uppkörningen 13 April, gått 1 månad nu så jag har 1 månad på mig. Sakta men säkert kommer stressen.. Vill bara skriva av mig här så fort en känsla dyker upp.. Jag vet att många kan tycka det är konstigt - att jag är konstig eller att jag skrivit och kämpat här / med det här så lång tid.. Men jag gör det här för min skull och även om ni tycker det är sjukt så är era positiva kommentarer för mig ett stort lyft.


Hoppas att det går bra för dig! Kämpa på bara :)
killer 2012-05-14 11:45 ! Citera #
Hade bokat en ny teori tid i Lördags som va typ den 9;e Juni. Ringde idag flera gånger och tillslut fick jag en tid 1 Juni, perfekt!! I stockholm. Ska fortsätta ringa om efter tidigare tider.. Måste hinna tills 11;e Juni då min uppkörning går ut..

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov