Start > Körkortsforum > Teoriprov i morgon

Teoriprov i morgon

Abudal 2012-05-02 21:29 ! Citera #
Tjena!
I morgon har jag teoriprov.
Har endast hunnit med fas A, B, C, F och lite repetition.
Finns det någon chans att jag klarar prover i morgon? Eller måste man sitta och nöta sluttestet osv. för att klara av provet? Dela med er av era erfarenheter!!
Tack på förhand
Proxy 2012-05-02 21:59 ! Citera #
Kör igenom ”Teori & Trafikregler” på denna sidan.

Det var det jag gjorde dagen innan och lite på morgonen timmarna innan uppskrivning.
Gäst 2012-05-03 21:35 ! Citera #
Hursomhelst, jag klarade provet!
Jag har endast läst fas, A,B,C och F som sagt.
Jag är helnöjd!
Gäst 2012-05-10 20:34 ! Citera #
Hur var frågorna på teoriprovet? Var det liknande frågor som på STR?
Micke78 2012-05-10 21:55 ! Citera #
GRATTIS!!
Jag är ochså intresserad av att veta hur frågorna var upplagda. påminnde frågorna om varanndra som finns härinne?
Proxy 2012-05-10 22:17 ! Citera #
Man känner igen många frågor från tester man tränar på hemma, de är bara lite olika formulerade.
Micke78 2012-05-10 22:47 ! Citera #
Tack Proxy för svaret! :)
Nu känns det redan bättre då man får över 90% rätt på den tidstestet som finns härinne. Man kommer ju vara lite extra noga när man sitter och gör det riktiga testet.
Proxy 2012-05-10 22:57 ! Citera #
Kommer gå galant för dig Micke! Jag gled igenom provet, tyckte det var löjligt lätt att jag till och med tog det mindre seriöst sista tredjedelen av provet. Ändå fick jag 59 poäng. 3 av felen berodde på att jag var slarvig och tänkte på andra saker som inte hade med själva teoriprovet att göra. :lol:
Micke78 2012-05-10 23:34 ! Citera #
Låter ju helt okej :D
Det gäller att ha lite flyt när man får sina frågor, jag vill helst slippa sådana frågor som har med reaktionstider och liknade frågor, för jag tycker det är lite klurigt att hålla reda på hur man ska räkna ut sånt :lol:
Men det känns kanon bra att veta att det ser snarlikt ut som det gör härinne, då stiger självförtroendet till max, och man kan då slappna av lite och inte vara allt för spännd när det är dags att skriva :D
killer 2012-05-10 23:49 ! Citera #
Har teoriprov nu på Lördag. Igen. Visste inte att man kunde göra på helger men det kunde man tydligen..

Livrädd för att kugga, men ser inget annat alternativ än att klara det här nu. Klarade uppkörningen 13 April, gått 1 månad nu så jag har 1 månad på mig. Sakta men säkert kommer stressen.. Vill bara skriva av mig här så fort en känsla dyker upp.. Jag vet att många kan tycka det är konstigt - att jag är konstig eller att jag skrivit och kämpat här / med det här så lång tid.. Men jag gör det här för min skull och även om ni tycker det är sjukt så är era positiva kommentarer för mig ett stort lyft.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov