Start > Körkortsforum > Jag är trött på alla som klaga…

Jag är trött på alla som klagar!

Gäst3 2019-02-07 17:21 ! Citera #
K 2019-02-07
Inspektörena MÅST ha icke godkännt en viss % när månaden är slut! Vilket är helt hjärndöd. Så det spelar ingentligen ingen roll hur man kör. Inspektörerna får göra vad dom vill, man får inte klaga på
Dom och även trafikskolan får ej klaga på dom. Har dom en dålig dag, ja då får dom icke godkänna dig på grund av deras humör.. eller om dom ej har den % dom ska ha när månaden är slut ja då måste dom icke godkänna för deras egna bästa...
så himla dåligt upp lägg av Trafikverket.
Detta måste vara det dummaste inlägg som någonsin har skrivit härinne genom alla tider...
Har du ren fakta på det du skriver?
Isof skulle jag vilja läsa den..

Om inte, så tycker jag att du borde sluta sprida en massa dynga på detta forum bara för att du är en bitter liten människa.
Börje Kugg 2019-02-07 18:16 ! Citera #
Det finns inget som säger de ska ha en viss kvot, men vid stora avvikelser över tid mellan inspektörer vid samma ort brukar det utredas. Först kollar man på om det skiljer i andel privatprov mot bokade via trafikskolors som bedömts, sen följs inspektören eventuellt upp. Att någon godkänner 40 %, men en annan 70 % är fel!
Börje Kugg 2019-02-07 18:19 ! Citera #
Och det är klart att det finns dåliga trafikinspektörer, precis som med alla yrken! De är inga helgon. Det är mestadels folk som kört taxi, buss och lastbil eller varit trafiklärare. Inga Genier direkt.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
4
I dag 12:38
1
I går 10:18
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor