Start > Körkortsforum > Hur ska man plugga? Hur gjorde…

Hur ska man plugga? Hur gjorde ni? Vad är bäst?

Gästt 2024-10-31 19:18 ! Citera #
Använder mig av teoriboken och teorin jag köpt från trafikskolan samt videos på youtube. Anser ni att det räcker eller har ni köpt något annat material att plugga inför teoriprovet?
Gäst 2024-10-31 19:40 ! Citera #
Gästt 2024-10-31
Använder mig av teoriboken och teorin jag köpt från trafikskolan samt videos på youtube. Anser ni att det räcker eller har ni köpt något annat material att plugga inför teoriprovet?
Jag laddade ner ”Ta körkorts appen” och pluggade i den, rekommenderar starkt!
gäst 2024-11-01 11:36 ! Citera #
Jag köpte också Ta Körkorts-appen då jag tyckte att materialet jag fick av körskolan inte kändes tillräckligt för min del.
Den var den otroligt bra, du har både teoriboken som du kan läsa/lyssna på och massa olika sätt att öva på frågor. Klarade teorin på första försöket så kan verkligen rekommendera den.
Gästt 2024-11-01 15:24 ! Citera #
Är körkortsappen något körkortonline erbjuder som man kan köpa eller något annat. Jag gillar när man kan se videos hur bilen kör och sen att man kan se rätt svar om hur man ska föra i fortsättningen. Där videon tar slut.

Senaste foruminläggen

Rubrik
15
I dag 14:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo