Start > Körkortsforum > ångest

ångest

Gäst 2012-01-04 03:18 ! Citera #
Jag har alltid tänkt mig att jag ska ha mitt körkort den dagen jag fyller 18. Riktigt så vart dock inte fallet, det var 3-4 månader sedan jag fyllde år och jag tog körkortet idag, första försöket o allt ;)
jag är ganska lat och det var väl därför det blev fördröjt (plus annat som inte berodde på mig) men efter att jag klarade första fasen började det rulla igång. då började jag boka körlektioner, klarade fler faser och bestämde mig för ett slut-datum (julafton, så jag lyckades inte hålla det, men men :P ). så när jag väl kom igång så gick det bra. det kan hända att du har samma problem, kommer du bara över första hindret (vad det nu kan vara för dig, det är väl individuellt) så kanske det går bättre. det gäller bara att ta sig i kragen och överkomma det som hindrar en.
Gäst 2012-01-06 14:31 ! Citera #
Ja, ett bra sätt att komma igång är ju att gå till en körskola och så boka in massor av tider. så gjorde jag. annars är det lätt att man skjuter på det :P

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest