Start > Körkortsforum > Min handledare litar inte på m…

Min handledare litar inte på mig

oskar 2012-07-24 13:51 ! Citera #
Hahaha min pappa håller på likadant. Alltså gör bara så att du övar mer på vad som funkar att göra med din pappa och gör det andra på körskolan istället och låt dem lära dig de delarna. Jag får göra samma sak med bakning, parkering, fickparkering och sådana saker och ja allas föräldrar håller förmodligen på så. Det bästa skulle förmodligen vara att åka med en annan förälder än ens egen eftersom de inte vågar säga eller göra lika mycket då. Eller att typ ha med en kompis eller liknande.


Det handlar förmodligen inte så mycket om att lita på som att vara rädd och osäker eftersom så mycket egentligen kan gå fel.
Gäst 2013-01-18 09:39 ! Citera #
Det är bra att ens handledare är uppmärksam, men givetsvis kan det ju ge en negativ effekt också..
Henke 2014-04-16 13:00 ! Citera #
Även min far brukade vara helt panikslagen över att jag var ”farligt nära kanten” i början. Ironiskt nog brukade trafikläraren säga motsatsen, det vill säga att jag var för långt ut till vänster.

Det är nog bättre att börja med trafikskolan och vänja sig lite innan man slår sig ned bredvid en privat handledare.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest