Start > Körkortsforum > ÄR JAG REDO???

ÄR JAG REDO???

Gäst 2012-03-09 03:13 ! Citera #
Tycker det är svårt att avgöra hur mycket man kan trots internettest! ibland blir jag godkänd med god marginal medan andra test kan vara supersvåra och jag har massor av fel. öva i överdrivet mycket! men 95% låter riktigt bra du ;)
Gäst 2012-03-09 09:33 ! Citera #
Jag skulle dock läsa teroiboken flera gånger samt köpa online test som för en helmånad kostar typ 99kr fö. På så sätt får du väldigt blandade frågor och många fler än bra 65. Du kan oxå låta någon med mycket erfarenhet låta testa dig.
samueel 2012-03-18 13:13 ! Citera #
taio
Hej,

som sagt är jag redo för teoriprovet tror ni??

Jag har läst teoriboken en gång ordentligt plus att jag ligger på 95% på blandat här på körkortonline.. ÄR JAG REDO???????????????


Om man säger såhär > Om du måste fråga i ett sådant här forum om du är redo; Då är du inte redo.
Du är redo för att köra upp samt göra provet när du känner dig fullkomligt säker på allting du gjort och inte behöver fråga någon annan.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor