Start > Körkortsforum > ÄR JAG REDO???

ÄR JAG REDO???

taio 2011-01-15 14:57 ! Citera #
Hej,

som sagt är jag redo för teoriprovet tror ni??

Jag har läst teoriboken en gång ordentligt plus att jag ligger på 95% på blandat här på körkortonline.. ÄR JAG REDO???????????????
Gäst 2011-01-15 16:39 ! Citera #
En gång bara? Krävs det inte mycket mer än så? :P hehe. Men det beror ju på hur mycket förkunskaper men har. Jag pluggar mer teori än de flesta andra av mina vänner, men det beror mycket på att de haft moppe ett tag. De har ju redan lärt sig vissa grunder i trafiken.

Gratistestet här på kortkortonline har ju ändå bara 65 frågor, vilket kanske inte är allt som krävs för ett godkänt på teoriprovet?

Känner du av att det känns osäkert så tycker jag du ska plugga mer. Onödigt att misslyckas ju. Men känns det bra så go for it. :D Lycka till!
Gäst 2011-01-17 01:56 ! Citera #
Låter bra :)
Gäst 2011-01-20 02:09 ! Citera #
Lite svårt för oss att bedöma om du är redo eller ej, men det låter ju bra. Du verkar ha koll på frågorna här, men för att vara på den mer säkra sidan, läs igenom teoriboken i alla fall en gång till så du fräschar upp minnet en sista gång. Betyder ju nödvändigtvis inte att du klarar det riktiga provet för att du klarar frågorna här, men eftersom jag anser att det riktiga provet är lättare än detta, dvs. mer lättformulerade frågor så ska du nog ha en bra chans, men aldrig fel att läsa på lite mer, men det där känner man ofta själv, om man är redo för ett prov :D
Neta 2011-01-20 19:41 ! Citera #
:? Jag tror nog att du får plugg en hel del mer.
Själv har jag klivit över 30 sträcket med några år, läst teori, kört en hel del bil & varit väldigt intresserad av bilkörning i nästan hela mitt liv.
Det jag vill poängtera är att du är nog inte redo än.
Plugga på & lycka till :) :) :) :)
Gisla 2011-01-30 01:08 ! Citera #