Start > Körkortsforum > Hur man kan bli kuggad/godkänd

Hur man kan bli kuggad/godkänd

Gäst 2019-08-24 12:41 ! Citera #
Björn He 2019-08-23
Jag blev också upphämtad av halkbaneläraren på Gnesta station när jag åkte till Gnesta halkbana.
Du ser, alltså är det lika simpelt att åka till både Gnesta som det är till Örebro.
Det enda man gör i bägge fallen är att kliva på ett tåg på Stockholm Central :D
Chrille 2021-05-20 10:01 ! Citera #
Gäst 2010-09-05
Ja det är nog svårt att bli kuggad på halkbanan.. när jag gjorde den fick jag höra om en kille som kommit dit och var full.. (man får ju göra ett utandningstest innan) och fick lämna stället omedelbart. Jag förstår inte hur man tänker då, man utsätter ju inte bara sig själv för fara utan även andra.
Utandningstest fick man inte göra på min tid men nu kanske.
Malm 2021-06-16 20:07 ! Citera #
Jag fick inte göra något utandningstest. Men 3 st kuggade. Dom har tydligen blivit hårdare.
Gäst 2022-02-11 16:20 ! Citera #
Man kan faktiskt kugga på båda.
Lyssna helt enkelt och fjanta er inte samt ha legg med er så är det i princip omöjligt att kugga.
Och fega inte på bromstesterna. Vill dom att du kör 110 km/h och ska prova att tvärnita så ska du göra det.
Jenny 2023-06-27 13:51 ! Citera #
Jag blev faktiskt kuggad på första halkbanan för jag begrep inte att växla med bilen vi hade. Vet inte om det berodde på nervositet eller så men fick inte till det. Bytte till automat efter det.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor