Tja, alla nervösa människor!
Jag var skit nervös inför halkan och var helt säker på att bli kuggad...
Men för att bli kuggad här krävs det att man inte kör så fort som de säger.(men de börjar med låg hastighet så var inte rädda.) men att få tusen kärings stop är också att bli kuggad! (Visst ett eller två gör ingen skada men undvik det!)
För att bli godkänd, ha kul du ska bara känna hur det är att glida runt. Jag gjorde lite ”piruetter” i rondellen och hade skit skoj efter det x’D.
Men du måste också bevisa att du kan ta hand om bilen ensam, utan att gripas av panik. eftersom ingen annan kan hjälpa dig om du inte vet vilken växel du ska ha ecc.
Bilarna man kör (eller som jag körde, kan vara olika dock) burkar vara ganska moderna, med en massa jäkla knappar överallt. försök att inte tänka på dem eller klicka på dem.
En kille stängde av något i sin bil och körde. sedan ropade de hans nummer och han fick lämna banan, han hade stängt av ...hmm, jag tror de var abs-bromsarna eller något. ledsen minns inte
Men ha kul, var glad för att du fortfarande kvar i gruppen när ni samlats så är du praktiskt tagen godkänd (Y)
Lycka till!