Start > Körkortsforum > Kuggade teoriprovet med 51 poä…

Kuggade teoriprovet med 51 poäng!!!

Abdi 2016-10-06 17:13 ! Citera #
Jag har kuggat den 5 gånger på teoriprovet fick sista gången 48, uppkörningen klarat för andra gången och har kört privat 6 månader sen tog 3 lektioner på körskolan, ger inte upp försätta tills du går i helvetet, tvärtom är jag inte perfect på språket, har enligt bott i Sverige 2 år
Gäst 2016-10-06 17:39 ! Citera #
Abdi 2016-10-06
Jag har kuggat den 5 gånger på teoriprovet fick sista gången 48, uppkörningen klarat för andra gången och har kört privat 6 månader sen tog 3 lektioner på körskolan, ger inte upp försätta tills du går i helvetet, tvärtom är jag inte perfect på språket, har enligt bott i Sverige 2 år
Kämpa på du, du kommer klara det snart.

Du skriver bra svenska, fast jag tror du menade att säga ”endast” och inte ”enligt” :)
Tjej35 2016-10-10 20:15 ! Citera #
Kuggade teorin 2 gånger båda 51p och 1 uppkörning är så less på böckerna. Vill inte ge upp men känner att det tar för mycket tid och kraft ???? måste kämpa på vill ha körkort????
Gäst 2016-10-10 20:43 ! Citera #
Tjej35 2016-10-10
Kuggade teorin 2 gånger båda 51p och 1 uppkörning är så less på böckerna. Vill inte ge upp men känner att det tar för mycket tid och kraft ???? måste kämpa på vill ha körkort????
Ge inte upp när du är så nära. Se det som ett målsnöre..man kan inte ge upp precis innan!
Jag tänkte som du, kuggade två uppkörningar men fixade det på tredje. Det var tungt ett tag. Men inte ge upp. Tänk alla pengar man slängt i sjön då, helt bortkastat..Nästa teoriprov fixar du garanterat!:-)
Gäst 2016-10-11 06:20 ! Citera #
Gäst 2016-10-10
Ge inte upp när du är så nära. Se det som ett målsnöre..man kan inte ge upp precis innan!
Jag tänkte som du, kuggade två uppkörningar men fixade det på tredje. Det var tungt ett tag. Men inte ge upp. Tänk alla pengar man slängt i sjön då, helt bortkastat..Nästa teoriprov fixar du garanterat!:-)
Kuggade också två gånger, även jag båda med 51p suuurt som attans.. !
Gäst 2016-10-11 13:03 ! Citera #
Jag har också varit nära att ge upp med körkortet och studierelaterade moment, fast jag gav inte upp med studier och körkortet. Till sist fick jag körkortet och fortsätter studera.

Ni som håller på med körkortet ska inte ge upp för en dag ha ni körkortet och med mera!
Gäst 2016-10-11 17:57 ! Citera #
Gäst 2016-10-11
Kuggade också två gånger, även jag båda med 51p suuurt som attans.. !
Du fixar det bergis nästa gång, ge inte upp och kämpa på! Lycka till:-)
Vet ej vad jag ska göra? 2017-09-04 17:26 ! Citera #
Har kuggat 6 gånger nu, och vet ej vad felet är. Jag har problem med trafikreglerna och trafiksäkerheten, nån som vet några tips?
Gäst 2017-09-04 23:50 ! Citera #
Vet ej vad jag ska göra? 2017-09-04
Har kuggat 6 gånger nu, och vet ej vad felet är. Jag har problem med trafikreglerna och trafiksäkerheten, nån som vet några tips?
Om du har kuggat 6 gånger och fortfarande inte har listat ut vad problemet är så är mitt tips att köpa ett busskort!
Du borde ju veta inom vilka eller vilka kategorier som du är svagast i...
Hej 2018-04-11 13:23 ! Citera #
Jag kuggade med 50 poäng idag, känner att jag också vill ge upp... men gör INTE det. Jag ska fortsätta för det kommer att vara värt i slutändan. Kan tipsa om att det mest är trafikregler som dyker upp på proven :) Lycka till!

Senaste foruminläggen

Rubrik
2
I dag 17:29
7
I dag 06:31
10
I dag 00:37
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor