Start > Körkortsforum > Kuggade teoriprovet med 51 poä…

Kuggade teoriprovet med 51 poäng!!!

Hej 2018-04-11 13:25 ! Citera #
Gäst 2016-10-06
Kämpa på du, du kommer klara det snart.

Du skriver bra svenska, fast jag tror du menade att säga ”endast” och inte ”enligt” :)
Duktig du är, kämpa på :)
Gäst 2018-06-18 17:38 ! Citera #

Du som skrev att du kuggade med 50/65 jag gjorde också det idag!! Känns så jävla pissigt och grät verkligen hela vägen hem haha. Känns som ett slag i ansiktet efter 3 gångers kuggning!! Jag börjar tröttna .. snälla hjälp !! :| :( :cry: :cry:
Relaterar 2018-06-18 20:37 ! Citera #
Jag med, better luck next time! ;)
Gäst 2018-06-20 17:17 ! Citera #
Gäst 2018-06-18

Du som skrev att du kuggade med 50/65 jag gjorde också det idag!! Känns så jävla pissigt och grät verkligen hela vägen hem haha. Känns som ett slag i ansiktet efter 3 gångers kuggning!! Jag börjar tröttna .. snälla hjälp !! :| :( :cry: :cry:
Satte du uppkörningen med?

För teorin är way easier, läs igenom boken bara, har du pluggat igenom den så kommer du klara teorin.

Egen erfarenhet, endast gå genom denna sida räcker tyvärr inte, då man lätt kan memorisera de rätta svaren om man gör dem för ofta på denna sida.

Läser du boken så kommer du förstå frågorna med.
Läs frågan flera gånger bara, vitsen är just förståelsen, då blir det lätt att svara rätt med.

Och ja, klarade teorin.
Shahin 2019-11-03 19:05 ! Citera #
Jag fick 49 på första provet. Känner väldigt ledsen. Aldrig haft fel på senaste 30 test prover.
Någon 2019-11-07 12:38 ! Citera #
Nu jag har 1,5 månder på mig efter jag klarade uppkörningen, fick 51 poäng 4 gånger, men man ska aldrig ge upp, visst det kostar mycket men det är värd.
Testarn 2019-12-04 09:53 ! Citera #
Istället för ett poäng ifrån, kan man se det som 14 fel på provet. Gör som maratonlöpare: sikta inte på målet, sikta på en bra bit förbi målet. Sikta på att få 65/65 istället för 52.
Gäst 2020-09-14 22:02 ! Citera #
opopop 2010-09-01
Idag gjorde jag teoriprovet för andra gången, fick 51 poäng, första gången 48 poäng. Klarade inte heller uppkörning för andra gången. Åhh jag börjar ifrågasätta mig själv om jag ska fortsätta eller inte.. Jag har bara övningkört på skola, 70 lektioner på 40 min/lektion, jag är ett extrem fall. Så frågan är: Ska jag lägga ner eller?. Alla pengarna rakt ner i sjön bara:( Är så less på detta.
:(
Chris
Gäst 2020-10-10 10:02 ! Citera #
Har du funderat på om du kanske lider av någon form utav koncentrationssvårighet? i så fall kan man få extra stöd att ta sig igenom utbildningen.

jag frågar eftersom jag själv lider av koncentrationssvårgiheter och har svårt att lära mig nya saker, framförallt teoretiska. hade väldigt svårt med skolarbete när jag var yngre även fast jag var hur smart som helst. om du har ett medicinskt intyg kan du få förlängd provtid och speciella resurser (kostnadsfritt) för att ta dig igenom utbildningen.

eftersom du verkar anstränga dig väldigt mycket är det bara rättvist om du får lära dig saker på ditt sätt menar jag.
Gäst 2021-01-12 21:06 ! Citera #
Gäst 2018-06-18

Du som skrev att du kuggade med 50/65 jag gjorde också det idag!! Känns så jävla pissigt och grät verkligen hela vägen hem haha. Känns som ett slag i ansiktet efter 3 gångers kuggning!! Jag börjar tröttna .. snälla hjälp !! :| :( :cry: :cry:
Jag gjorde det också idag, fick 50 för andra gången like bruuiuh

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov