Start > Körkortsforum > Kuggade min tredje uppkörning …

Kuggade min tredje uppkörning lol

Kuggaren 2022-12-17 19:01 ! Citera #
Alice 2022-12-17
SA JU ATT DU SKULLE FIXA DET!!! Stort grattis till dig, superglad för din skull <3
Åh TACK fina du!!! <3 Känns sååå skönt nu :lol:
MMs 2022-12-21 18:18 ! Citera #
Ger inte upp!
Gäst 2022-12-22 07:33 ! Citera #
Hur gjorde du för att få uppkörningstid och kunna köra 5 gånger för att jag har fått bara 2 möjlighet på sex månader ? Det betyder att jag måste göra teoriprovet igen?
Kuggaren 2022-12-22 15:57 ! Citera #
Gäst 2022-12-22
Hur gjorde du för att få uppkörningstid och kunna köra 5 gånger för att jag har fått bara 2 möjlighet på sex månader ? Det betyder att jag måste göra teoriprovet igen?
Beror helt på vart du bor! Jag bor i en ganska liten stad och jag kollade hela tiden efter nya tider som dök upp löpandes. Oftast är det folk som har bokat både teori och uppkörningen efter varandra men sedan kuggat teorin vilket gör att deras uppkörningstid avbokas.

Så det kan ha med vart du bor, men mitt tips är att hela tiden uppdatera trafikverkets hemsida, oftast efter lunchtid så kanske du har tur och det dyker upp ej tid! :)
Kalle 2022-12-29 20:58 ! Citera #
Kuggaren 2022-12-15
UPDATE: Jag tog mitt körkort igår, fjärde försöket!! :lol: Aldrig varit så glad och LÄTTAD. Känns något otroligt skönt!

Ni som fortfarande kämpar, TAPPA INTE HOPPET!!! <3
Grattis!! Längtar efter den känslan!
Får man fråga om du bokade upp privat eller via körskolan de första 3 försöken? Samma fråga gällande din 4e och lyckade uppkörningen också.

Har själv kuggat fler gånger än jag vill erkänna och har alltid kört upp privat, misstänker att de har en policy att i så stor utsträckning som möjligt inte godkänna de som kör upp privat.
Kuggaren 2023-01-07 09:16 ! Citera #
Kalle 2022-12-29
Grattis!! Längtar efter den känslan!
Får man fråga om du bokade upp privat eller via körskolan de första 3 försöken? Samma fråga gällande din 4e och lyckade uppkörningen också.

Har själv kuggat fler gånger än jag vill erkänna och har alltid kört upp privat, misstänker att de har en policy att i så stor utsträckning som möjligt inte godkänna de som kör upp privat.
Jag körde upp all mina uppkörningar via körskolan!

När har du din nästa uppkörning? Kämpa på, du klarar det nästa gång! :)
Gäst 2023-01-07 14:22 ! Citera #
Kalle 2022-12-29
Grattis!! Längtar efter den känslan!
Får man fråga om du bokade upp privat eller via körskolan de första 3 försöken? Samma fråga gällande din 4e och lyckade uppkörningen också.

Har själv kuggat fler gånger än jag vill erkänna och har alltid kört upp privat, misstänker att de har en policy att i så stor utsträckning som möjligt inte godkänna de som kör upp privat.
Jag kom cyklande till trafikverket i kläd shorts och tshirt med målarfärg fläckar på. Hade en red bull i handen pga ingen vidare sömn. Fick en trevlig äldre manlig inspektör. Det gick fint. Fick körkortet. Tror det mest handlar om att ge ett moget intryck i sin körning. Och såklart ett Okej helhetsintryck av körningen. Då blir man godkänd. De släpper till och med småmissar så länge det inte är trafikfarligt. Sen är det nog lite tur med vilken inspektör man får också. Men enligt min erfarenhet så blir du inte behandlad sämre som privatist.
Gäst 2023-01-09 00:11 ! Citera #
Kalle 2022-12-29
Grattis!! Längtar efter den känslan!
Får man fråga om du bokade upp privat eller via körskolan de första 3 försöken? Samma fråga gällande din 4e och lyckade uppkörningen också.

Har själv kuggat fler gånger än jag vill erkänna och har alltid kört upp privat, misstänker att de har en policy att i så stor utsträckning som möjligt inte godkänna de som kör upp privat.
Hörde du kalle, att dom skulle kugga privatister är ren bs!
Varför skulle dom kugga om du kanköra?
Fakta är att om du gör bra ifrån dig på teoriprov eller uppkörning så blir du godkänd!
Jag vet dom som klarat på första och dom som klarat på femte. Både privat och skola...
Gäst 2023-01-09 23:09 ! Citera #
Kalle 2022-12-29
Grattis!! Längtar efter den känslan!
Får man fråga om du bokade upp privat eller via körskolan de första 3 försöken? Samma fråga gällande din 4e och lyckade uppkörningen också.

Har själv kuggat fler gånger än jag vill erkänna och har alltid kört upp privat, misstänker att de har en policy att i så stor utsträckning som möjligt inte godkänna de som kör upp privat.
Nej det finns ingen sån policy, dom får varken högre eller lägre lön om det blir fler godkända, men däremot upplever jag att fler blir godkända dom egentligen skulle varit underkända, just för att det är lättare att säga ja istället för nej..

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov