Start > Körkortsforum > Kuggade min tredje uppkörning …

Kuggade min tredje uppkörning lol

Kuggaren 2022-12-08 17:44 ! Citera #
Hade min tredje uppkörning idag och jag kuggade... Det här känns absolut skit, jag börjar tappa hoppet p d här :(
Elin 2022-12-08 19:49 ! Citera #
Kuggaren 2022-12-08
Hade min tredje uppkörning idag och jag kuggade... Det här känns absolut skit, jag börjar tappa hoppet p d här :(
Tappa inte hoppet. Fortsätt kämpa. Jag klarade mitt körprov på sjätte försöket :)
Kuggaren 2022-12-08 19:58 ! Citera #
Elin 2022-12-08
Tappa inte hoppet. Fortsätt kämpa. Jag klarade mitt körprov på sjätte försöket :)
Tack, jag ska försöka hålla det uppe även fast det känns så jävla pissigt. Skönt att du klara det i alla fall till slut! :)
Alice 2022-12-08 21:03 ! Citera #
Jag kuggade också tre. Det kändes hopplöst ett tag men lovar att du kommer fixa det till slut. Ge inte upp!
Kuggaren 2022-12-08 21:16 ! Citera #
Alice 2022-12-08
Jag kuggade också tre. Det kändes hopplöst ett tag men lovar att du kommer fixa det till slut. Ge inte upp!
Tack för peppen! <3 På vilket försök klarade du din?
Kalle 2022-12-08 22:00 ! Citera #
Jag har gjort mitt 4 körprov taxi ändå inte klarar det är tråkigt hoppas att jag klarar mig nästa :|
Kuggaren 2022-12-08 22:36 ! Citera #
Kalle 2022-12-08
Jag har gjort mitt 4 körprov taxi ändå inte klarar det är tråkigt hoppas att jag klarar mig nästa :|
Det är okej, fyra gången gilt så att säga...! Håller tummarna för dig :)
Elin 2022-12-09 02:15 ! Citera #
Kuggaren 2022-12-08
Tack, jag ska försöka hålla det uppe även fast det känns så jävla pissigt. Skönt att du klara det i alla fall till slut! :)
Du kommer klara det också! Det kommer komma en dag där du klarar av körprovet när du minst anar det. Fortsätt kämpa!
Alice 2022-12-09 14:01 ! Citera #
Kuggaren 2022-12-08
Tack för peppen! <3 På vilket försök klarade du din?
Jag klarade det på det fjärde försöket men måste erkänna att jag verkligen inte var övertygad. Självförtroendet låg på botten och jag trodde inte alls att jag skulle fixa det då; höll till och med på att avboka. Sa inte till någon att jag skulle köra upp då jag skämdes alldeles för mycket. När jag vaknade var det kallt som satan och ösregnade och då kände jag verkligen ”fan, nu är det kört”. Men plötsligt fixade jag det!

Oavsett hur många försök det kommer ta så lovar jag att du fixar det till slut, och då kommer allt kännas så värt det. Om några år kommer du tänka tillbaka och skratta åt dina misslyckade försök. Fortsätt kämpa bara <3
Kuggaren 2022-12-09 15:08 ! Citera #
Alice 2022-12-09
Jag klarade det på det fjärde försöket men måste erkänna att jag verkligen inte var övertygad. Självförtroendet låg på botten och jag trodde inte alls att jag skulle fixa det då; höll till och med på att avboka. Sa inte till någon att jag skulle köra upp då jag skämdes alldeles för mycket. När jag vaknade var det kallt som satan och ösregnade och då kände jag verkligen ”fan, nu är det kört”. Men plötsligt fixade jag det!

Oavsett hur många försök det kommer ta så lovar jag att du fixar det till slut, och då kommer allt kännas så värt det. Om några år kommer du tänka tillbaka och skratta åt dina misslyckade försök. Fortsätt kämpa bara <3
Jag känner igen mig i så mycket av det du skriver. Allt självförtroende och hopp ligger på botten då allt känns bara skit. Tycker bara det tar så jävla mycket på en då man konstant snubblar över mållinjen och man är på riktigt bara 25 min ifrån att ha körkortet i handen… Man känner sig helt värdelös! Om jag inte heller ska prata om skammen och pinsamheten jag känt de senaste dagarna lol :pp

Så skönt att du fixade det tillslut i alla fall, jag hopps att det blir fjärde gången gilt för mig också då…

Och tack för dina ord och pepp! <3

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
5
I dag 06:09
94
I dag 05:55
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor