Start > Körkortsforum > Kuggade min tredje uppkörning …

Kuggade min tredje uppkörning lol

Gäst 2022-12-09 16:12 ! Citera #
Jag klarade mitt i onsdags, på femte försöket! Ge inte upp. Det känns piss, jag vet.
Kuggaren 2022-12-09 18:38 ! Citera #
Gäst 2022-12-09
Jag klarade mitt i onsdags, på femte försöket! Ge inte upp. Det känns piss, jag vet.
GRATTIS! :lol: Och tack, jag ska försöka hålla det uppe!
Helsingborgaren 2022-12-09 23:08 ! Citera #
Jag vill säga att du ska kämpa vidare!
Jag tog mitt körkort för två dagar sedan.

Jag gjorde körprovet två gånger i augusti i Helsingborg med två veckors mellanrum. Upptäckte att jag verkligen inte var redo. Behövde mängdträning och min nervositet tog över

Bestämde mig för tre veckor sen att nu var det dags. Övningskört mycket och tagit körlektioner med skolan

Bokade i Halmstad och åkte dit i måndags. Kuggade, pga stark nervositet. Min fot darrade och fokus försvann. Första felet följde andra etc

Var mycket ledsen efteråt och på väg hem till Helsingborg gick jag in på Trafikverket och hittade en tid i Helsingborg. Kändes som jag var i botten nu.. ingen visste att jag kuggat en tredje gång.

Gjorde den i Helsingborg i onsdags.. precis när det börjar snöa och hagla ute och trots det gick det jättebra och de sa att jag var godkänt

Allt är som bortglömt och jag är så glad!

Kämpa, å jag lovar du kommer glömma detta när du har körkortet i handen :)
Kuggaren 2022-12-10 06:05 ! Citera #
Helsingborgaren 2022-12-09
Jag vill säga att du ska kämpa vidare!
Jag tog mitt körkort för två dagar sedan.

Jag gjorde körprovet två gånger i augusti i Helsingborg med två veckors mellanrum. Upptäckte att jag verkligen inte var redo. Behövde mängdträning och min nervositet tog över

Bestämde mig för tre veckor sen att nu var det dags. Övningskört mycket och tagit körlektioner med skolan

Bokade i Halmstad och åkte dit i måndags. Kuggade, pga stark nervositet. Min fot darrade och fokus försvann. Första felet följde andra etc

Var mycket ledsen efteråt och på väg hem till Helsingborg gick jag in på Trafikverket och hittade en tid i Helsingborg. Kändes som jag var i botten nu.. ingen visste att jag kuggat en tredje gång.

Gjorde den i Helsingborg i onsdags.. precis när det börjar snöa och hagla ute och trots det gick det jättebra och de sa att jag var godkänt

Allt är som bortglömt och jag är så glad!

Kämpa, å jag lovar du kommer glömma detta när du har körkortet i handen :)
GRATTIS!!! :lol: Såå skönt att du grejja det tillslut!

Jag har ännu inte bokat än, jag är verkligen livrädd nu för att boka då jag absolut inte hade kunnat hantera en fjärde kuggning lol :p. Menmen, får väl bara bita ihop och försöka boka den till veckan...

Även fast jag mår absolut piss just nu så ska jag försöka hålla det uppe, lättare sagt än gjort men jag ska inte ge upp!

Tack för peppen förresten <3
weggen 2022-12-10 12:00 ! Citera #
Jag ska göra min andra upphörning om några timmar och jag är så j*vla rädd för mina föräldrar ifall jag kuggar den, däremot har jag betalat för provet själv så dom kan väl inte bli så arga eller? :?
Kuggaren 2022-12-10 12:27 ! Citera #
weggen 2022-12-10
Jag ska göra min andra upphörning om några timmar och jag är så j*vla rädd för mina föräldrar ifall jag kuggar den, däremot har jag betalat för provet själv så dom kan väl inte bli så arga eller? :?
Jag håller tummarna för dig, det är okej att kugga! Jag själv har redan kuggat tre så... :pp

Angående att du är rädd för att dina föräldrar ska bli arga så försök att inte tänka på det, kör bara ditt eget race och gör ditt bästa. Skulle det vara så att du kuggar igen är det INTE hela världen även fast det känns som det. Var bara lugn och tänk inte på de andra som sagt. Du klarar det! Jag tror på dig :)
Kuggaren 2022-12-15 15:03 ! Citera #
UPDATE: Jag tog mitt körkort igår, fjärde försöket!! :lol: Aldrig varit så glad och LÄTTAD. Känns något otroligt skönt!

Ni som fortfarande kämpar, TAPPA INTE HOPPET!!! <3
Gäst 2022-12-15 15:52 ! Citera #
Kuggaren 2022-12-15
UPDATE: Jag tog mitt körkort igår, fjärde försöket!! :lol: Aldrig varit så glad och LÄTTAD. Känns något otroligt skönt!

Ni som fortfarande kämpar, TAPPA INTE HOPPET!!! <3
Grattis!!! :D
Automat eller manuell?
Kuggaren 2022-12-15 17:34 ! Citera #
Gäst 2022-12-15
Grattis!!! :D
Automat eller manuell?
Tackk!!! :lol: Jag tog manuell!
Alice 2022-12-17 18:48 ! Citera #
Kuggaren 2022-12-15
UPDATE: Jag tog mitt körkort igår, fjärde försöket!! :lol: Aldrig varit så glad och LÄTTAD. Känns något otroligt skönt!

Ni som fortfarande kämpar, TAPPA INTE HOPPET!!! <3
SA JU ATT DU SKULLE FIXA DET!!! Stort grattis till dig, superglad för din skull <3

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I går 20:01
5
I går 18:59
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo