Alice 2022-12-17
SA JU ATT DU SKULLE FIXA DET!!! Stort grattis till dig, superglad för din skull <3
Körkortonline > Körkortsforum > Kuggade min tredje uppkörning …
Kuggade min tredje uppkörning lol
Hur gjorde du för att få uppkörningstid och kunna köra 5 gånger för att jag har fått bara 2 möjlighet på sex månader ? Det betyder att jag måste göra teoriprovet igen?
Gäst 2022-12-22
Hur gjorde du för att få uppkörningstid och kunna köra 5 gånger för att jag har fått bara 2 möjlighet på sex månader ? Det betyder att jag måste göra teoriprovet igen?
Så det kan ha med vart du bor, men mitt tips är att hela tiden uppdatera trafikverkets hemsida, oftast efter lunchtid så kanske du har tur och det dyker upp ej tid!
Kuggaren 2022-12-15
UPDATE: Jag tog mitt körkort igår, fjärde försöket!! Ni som fortfarande kämpar, TAPPA INTE HOPPET!!! <3
Får man fråga om du bokade upp privat eller via körskolan de första 3 försöken? Samma fråga gällande din 4e och lyckade uppkörningen också.
Har själv kuggat fler gånger än jag vill erkänna och har alltid kört upp privat, misstänker att de har en policy att i så stor utsträckning som möjligt inte godkänna de som kör upp privat.
Kalle 2022-12-29
Grattis!! Längtar efter den känslan!Får man fråga om du bokade upp privat eller via körskolan de första 3 försöken? Samma fråga gällande din 4e och lyckade uppkörningen också.
Har själv kuggat fler gånger än jag vill erkänna och har alltid kört upp privat, misstänker att de har en policy att i så stor utsträckning som möjligt inte godkänna de som kör upp privat.
När har du din nästa uppkörning? Kämpa på, du klarar det nästa gång!
Kalle 2022-12-29
Grattis!! Längtar efter den känslan!Får man fråga om du bokade upp privat eller via körskolan de första 3 försöken? Samma fråga gällande din 4e och lyckade uppkörningen också.
Kalle 2022-12-29
Varför skulle dom kugga om du kanköra?
Fakta är att om du gör bra ifrån dig på teoriprov eller uppkörning så blir du godkänd!
Jag vet dom som klarat på första och dom som klarat på femte. Både privat och skola...
Kalle 2022-12-29