Jag vill säga att du ska kämpa vidare!
Jag tog mitt körkort för två dagar sedan.
Jag gjorde körprovet två gånger i augusti i Helsingborg med två veckors mellanrum. Upptäckte att jag verkligen inte var redo. Behövde mängdträning och min nervositet tog över
Bestämde mig för tre veckor sen att nu var det dags. Övningskört mycket och tagit körlektioner med skolan
Bokade i Halmstad och åkte dit i måndags. Kuggade, pga stark nervositet. Min fot darrade och fokus försvann. Första felet följde andra etc
Var mycket ledsen efteråt och på väg hem till Helsingborg gick jag in på Trafikverket och hittade en tid i Helsingborg. Kändes som jag var i botten nu.. ingen visste att jag kuggat en tredje gång.
Gjorde den i Helsingborg i onsdags.. precis när det börjar snöa och hagla ute och trots det gick det jättebra och de sa att jag var godkänt
Allt är som bortglömt och jag är så glad!
Kämpa, å jag lovar du kommer glömma detta när du har körkortet i handen
GRATTIS!!!
Såå skönt att du grejja det tillslut!
Jag har ännu inte bokat än, jag är verkligen livrädd nu för att boka då jag absolut inte hade kunnat hantera en fjärde kuggning lol :p. Menmen, får väl bara bita ihop och försöka boka den till veckan...
Även fast jag mår absolut piss just nu så ska jag försöka hålla det uppe, lättare sagt än gjort men jag ska inte ge upp!
Tack för peppen förresten <3