Hej!
Känner mig rätt knäckt och uppgiven nu. Kuggade nyss för tredje gången och man börjar ju på riktigt tänka att det är nåt fel på en alternativt att det är helt omöjligt. Varje kuggning har varit på ett isolerat moment - första rörde en svår fickparkering som jag inte fick till, andra ingrep inspektören lite väl tidigt när han inte tyckte jag hade koll fast jag verkligen hade det så det var surt och nu på sista så tyckte hon jag var för försiktig (?). Första var väl mest rimlig men samtidigt rätt elakt att med en ny bil få en minimal lucka på en trafikerad väg. Andra kändes extremt onödig men så inför tredje var planen att verkligen inte ge ett ”vårdslöst” intryck men då tycker de jag är för försiktig och t.ex. måste gasa mer ut ur rondeller eller vid vänstersväng vid signalreglerade korsningar osv.
Vet inte hur jag ska hitta balans mellan att vara bestämd och försiktig givet mina dåliga erfarenheter.. Nu känns det dessutom också som att de är biased och ser att det verkar som att jag inte är trafiksäker för fem öre fast jag behärskar alla moment egentligen.
Har ni några tips på hur man blir mer säker utan att verka som att man inte har koll?