Start > Körkortsforum > Betalning för tillverkning av …

Betalning för tillverkning av körkort?

gösta 2020-06-08 09:56 ! Citera #
Hej
jag klarade körkortet för 3 månader sedan!
men har missat att betala avgift för körkortstillverkning, nu fick jag en räkning från kammarkollegiet att jag ska betala 510kr med inkassokostnader.. har mailat dem att jag inte kan betala förens slutet av juni.. så korkat att ha missat det..

men en kanske korkad fråga.. kan jag riskera att bli av med kökortet om jag missat att betala körkorttillverningen?
Gäst 2020-07-02 21:44 ! Citera #
gösta 2020-06-08
Hej
jag klarade körkortet för 3 månader sedan!
men har missat att betala avgift för körkortstillverkning, nu fick jag en räkning från kammarkollegiet att jag ska betala 510kr med inkassokostnader.. har mailat dem att jag inte kan betala förens slutet av juni.. så korkat att ha missat det..

men en kanske korkad fråga.. kan jag riskera att bli av med kökortet om jag missat att betala körkorttillverningen?
Nej.

MEN.

Du fattat själv en prick får du i kreditcärdighet om det går till inkasso.

Larviga saker som skaffa ett tel abbonemang, få en hyresrätt, köpa nåt på avbetalning, skaffa kreditkort (bra o ha som backup ex köp av resor ex) osv....

Den skiten sittet i flera år.

Inte värt.

Betala i tid innan inkasso.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
26
I dag 13:48
8
I dag 11:04
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov