Start > Körkortsforum > Har någon fått G på risk 2, me…

Har någon fått G på risk 2, men att sedan körskolan registrerat UG?!

AV 2021-09-16 20:54 ! Citera #
Man kan boka kunskapsprov utan att riskutbildningen är klar. Däremot går Trafikverket ut med en varning i SMS eller email någon vecka före provet där de informerar om att förkunskapskraven inte är uppfyllda.
Dennis 2023-01-25 15:28 ! Citera #
:|
Hej jag gjorde risk 2:an för 2 dagar sen blev godkänd via trafikskolan måste jag få betyg frånTransportstyrelsen för att komma vidare till Trafikverket?
Gäst 2023-01-26 18:51 ! Citera #
Dennis 2023-01-25
:|
Hej jag gjorde risk 2:an för 2 dagar sen blev godkänd via trafikskolan måste jag få betyg frånTransportstyrelsen för att komma vidare till Trafikverket?
Nej det behöver du inte
Saimo 2024-06-23 15:45 ! Citera #
Hej alla glada körkortsälskare,

För att kontrollera giltigheten för dina utförda riskutbildningar eller din handledarkurs, besök Transportstyrelsens hemsida/ Mina sidor. Logga in med ditt BankID och gå till sektionen för utbildningar och behörigheter. Här kan du se statusen och giltigheten för dina genomförda kurser.

För ytterligare hjälp, besök https://www.transportstyrelsen.se/sv/om-transportstyrelsen/om-webbplatsen/mina-sidor/

Hälsningar från Göteborg
Saimo
Trafiklärare

Senaste foruminläggen

Rubrik
1
I dag 14:09
8
I går 20:00
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest