Start > Körkortsforum > Kuggade pga fickparkering

Kuggade pga fickparkering

Swahnen 2022-04-17 23:35 ! Citera #
Ja min sambo råkade ut för en lika sur inspektör vid backning, då hon skulle ta om vid parkeringen som var otroligt trång så sa hon åt min sambo :
- Jag har inte hela dagen på mig att sitta här med dej!

Tycker det är väldigt oproffsigt av en inspektör att säga något sådant.
Janice Nord 2022-04-18 14:13 ! Citera #
Hej.

Jag tror vid detta inlägg att du redan klarat uppkörningen.

Ville bara flika in med att jag kuggade på uppkörningen med många bäckar små.
Visade stora osäkerheter vid backa runt hörn i lövskog med skymd dike, började om pga jag inte såg en Björk som hade kommit i bakluckan om jag fortsatt. Andra omtaget körde jag nästan ner i lövdiket, inspektören ingrep vilket är en dålig sak, då har du garanterat kuggat.

På avfarter o påfarten till högfartsvägarna hade jag jobbigt med att anpassa hastigheten med trafiken på vägarna, o då var det 2 bilar lååååångt borta o nästan inga bakom heller o jag skulle ändå upp i 110
Kom in ryckigt o vinglade i högfart både in och ut från motorvägen.

Så många bäckar små så kuggade jag på sådant vi inte tränar mycket på i körskolan.

Så tips träna på allt som verkar mindre troligt dom kommer ta vid uppkörningen för du vet inte om det kommer hända
Gäst 2022-04-18 21:35 ! Citera #
Många bäckar små?
Din uppmärksamhet och manövrering är inget litet fel.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
5
I går 20:04
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo