Start > Körkortsforum > Teoriprovet 2021. Frågor till …

Teoriprovet 2021. Frågor till er som gjort det!

s 2021-08-18 10:32 ! Citera #
Hej!

Klarade precis av provet med 60 rätt. Skulle säga att provet kändes mycket lättare än de man övat på. Skulle det ha varit ett övningsprov skulle jag ha blivit klar på 20 min men nu ville man ju stanna upp för varje fråga och fundera och se om man verkligen läst rätt.

Kan berätta hur mitt prov var men det betyder inte att frågorna kommer vara lika för er, så plugga på allt ändå ;)

Det kom INGA beräkningsfrågor alls. Alltså inga beräkningar på hastigheter/stoppsträckor. Inga alkoholfrågor.
Det kom ingenting om olyckor eller statistik.

Däremot kom det frågor om miljö.

En grej jag inte var beredd på var att det kom 3 pers försent till provet och alla blev insläppta. Den sista personen kom liksom 10 minuter efter att provet hade börjat. Var lite segt när man själv kommit 30 min innan provet supertidigt på morgonen. Stördes av att de bankade först på glaset till receptionen och så hörde man hur de drog sin historia varför de var sena och sen bankade de på dörren till salen. Förstår att det finns få provtillfällen och så men det hade kunnat lösas mycket snyggare.

En annan störig grej var att jag ”råkade” klicka på instruktionsfilmen i början fast jag hade sett den på hemsidan förut. Och det gick inte att pausa eller stänga av så fick kolla klart hela fast jag inte ville :x
Gäst 2021-08-18 10:48 ! Citera #
Att tänka på:
Provet är enligt lag skyddat av sekretess. Att avslöja frågor är ett lagbrott. Innan man gör provet försäkrar man på heder och samvete att inte avslöja frågor.
lula123 2021-08-19 12:37 ! Citera #
Tack för dina tips.

Instruktionsfilmen tog några minuter från dina 50 som du hade tillgänglig för provet?
Shah 2021-08-19 14:08 ! Citera #
Hej på er alla!
Jag hade teoriprov idag, men det gick underkänd. Jag är mycket ledsen och förlorade självförtroende nu. Eftersom det blev fem gångar. Kan ni tipsa mig något, vad ska jag göra snälla???

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo