Start > Körkortsforum > Kuggat 4 gången !!

Kuggat 4 gången !!

Mia 2021-06-25 19:30 ! Citera #
Gäst 2021-06-25
Grattis till körkortet ;)

Gjorde min tredje uppkörning men tyvärr kuggade jag igen.
Tack så hemskt mycket! Vart gjorde du uppkörningen och vad kuggade du på, asså vilka skäl var det?

Jag håller verkligen tummarna för dig <3
Gäst 2021-06-25 21:10 ! Citera #
Förutse och bedöma konsekvenser av olika händelseförlopp men jag minns inte att det hönda något fel . Han tyckte att jag ska öva mer på planering .
Noooob 2021-08-09 23:50 ! Citera #
Tog 10 lektioner till med min körskola så de bokade upp min nästa uppkörning som jag hade idag fick en trevlig inspektör men vet inte om jag var trög eller för nervös eller behöver öva mer. Han tyckte ja tog beslut först innan jag planera för kort planering antar att han mena att jag stressat upp mig och snabbt tagit ett beslut istället för att planera och kolla. Jag leta efter min avfart var rädd ja skulle missa den ser ej superbra på långt håll har glasögon men ändå i höga farter e ja rädd jag ska missa någon skylt eller se den för sent. Blir stressad och tar fel beslut. Körde fel helt enkelt för jag fråga du menar vänster här så säger han ja så svänger jag in så säger han nu får du köra tillbaka i denna rondell så trodde jag vi skulle tillbaka så jag la mig i höger men han mena att hag kört in fel och vi sla fortsätta färden.

Min körlärare sa att jag körde hur bra och lungt som helst vet inte vad mitt problem är börjar bli pinsamt
Frågade vad ska jag göra så sa han ta inga fler lektioner med oss då jag redan tagit 30 st. Vet ej om ja behöver mängdträna hemma eller kolla youtube eller träna på hantera min nervositet

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov