Körde upp i Högsbo idag och klarade mig på första försöket. Ska säga att det var trots råd från körskolan att avvakta. Men jag kände mig redo och bokad på egen hand. Superfint bemötande och en inspektör som gav mig lugn och rätt förutsättningar för att göra mitt bästa. Körde upp kl 12:30 och det var lagom trafik ute. Mitt största tips: ta det lugnt!
Härligt och grymt gjort! Hade uppkörningen den 24e juni och klarade på första, glömde skriva här! Det gick galant, fick många vänster sväng/spanska sväng, back parkering och backa runt hörn fast upp mot en backe hahah!
Men va super nervös dock så var min instruktör väldigt trevlig och han fick mig att känna mig lugn
Körde upp idag, bra inspektör men kuggade, tyvärr kuggade jag i fredags oxå, måste bara skriva att det är svårt i Högsbo, det är mycket mycket att tänka på plus att man är såå nervös. Två ggr i cirkulationsplats en gång i Fiskeväck, där jag inte jmfel men bromsade lite för hastigt eftersom det kom en bil i kurvan,idag vi, detta var det enda felet gjorde en perfekt backparkering , backa runt krönet perfekt, bra samspel med de övriga trafikanterna, uppmärksam, löste vänstersvängen vid Hult. Nä, nu får det vara nog med Högsbo och ska prova Kungsbacka istället, det värsta var att min teori gick ut idag vilket gjorde mig lite stressad. Han sa tom att jag säkert kör trafiksäkert med min mamma och att jag verkade smart men tyvärr det räckte inte. Synd synd lite ledsen är jag men f-n säger jag att de inte kan vara lite hyggliga man tappar det lite ....