Start > Körkortsforum > Någon som kuggat 3 gånger och …

Någon som kuggat 3 gånger och ändå fått ny tid snabbt?

Gäst 2021-05-09 23:20 ! Citera #
Jag har också failat uppkörningen 3 gånger och då man som sagt inte har företräde längre så valde jag att gå till en trafikskola och boka några lektioner med dem och frågade skolan om jag kunde boka en uppkörning genom dem och det kunde jag göra när skolan godkände mig. (När de tyckte att jag var färdig för uppkörning) så jag fick en tid Ca 1 månad efter min sista uppkörning och klarade äntligen den. Jag skulle rekommendera att gå till en trafikskola och boka genom dem, då det är omöjligt att få tider om man inte klarat 3 gånger då man sätts längst ner i trafikverkets lista
Fundersam 2024-01-24 14:14 ! Citera #
Känner igen något i varje inlägg. Ibland undrar jag om de pratar ihop sig eller de se att man kan betala för mera körningar i skola då de alltid frågar vad jag jobbar med.Ibaland får.man rätt för ena saken men inte för samma för någon annan.Sedan är det märkligt i den situationen man är i att man ska få en anvisning vad man ska köra. Finns ingen som sätter sig i min bil och bestämmer vad jag ska köra under min körning. Inte äns en liftade.Det har man ju planerat i god tid innan man kör iväg någonstans annars.

Man får tycka vad man vill och det är vad jag tycker här.
Fundersam 2024-01-24 14:16 ! Citera #
Känner igen något i varje inlägg. Ibland undrar jag om de pratar ihop sig eller de se att man kan betala för mera körningar i skola då de alltid frågar vad jag jobbar med.Ibaland får.man rätt för ena saken men inte för samma för någon annan.Sedan är det märkligt i den situationen man är i att man ska få en anvisning vad man ska köra. Finns ingen som sätter sig i min bil och bestämmer vad jag ska köra under min körning. Inte äns en liftare.Det har man ju planerat i god tid innan man kör iväg någonstans annars.

Man får tycka vad man vill och det är vad jag tycker här.
Val av bilar som uppkörning bi 2024-01-24 14:25 ! Citera #
Hej igen
Jag har suttit i deras bilar och funderar på deras känslighet.Är inte en bil som äns skörskolor använder. Varje ny bil du sätter dig i känns som första gången du kör då de är sjukt känsliga på gas och bromspedal. Sedan vet du inte om det är du som gasar eller inte. För när jag kom till en kurva hade jag min fot på broms ändå körde bilen lika fort. Och jag kuggade
Börjat tappa förtroende på uppkörnings proven ( vilken makt de har)
Gäst 2024-01-27 20:38 ! Citera #
Val av bilar som uppkörning bi 2024-01-24
Hej igen
Jag har suttit i deras bilar och funderar på deras känslighet.Är inte en bil som äns skörskolor använder. Varje ny bil du sätter dig i känns som första gången du kör då de är sjukt känsliga på gas och bromspedal. Sedan vet du inte om det är du som gasar eller inte. För när jag kom till en kurva hade jag min fot på broms ändå körde bilen lika fort. Och jag kuggade
Börjat tappa förtroende på uppkörnings proven ( vilken makt de har)
Haha du skriver ju själv att du har kass manövrering!? Vad har det med dom att göra? Du ska inte vara i trafiken
Gäst 2024-01-30 08:52 ! Citera #
Saknas det fortfarende kameraregistrerineg vid uppkörning
Gäst 2024-01-30 11:15 ! Citera #
Gäst 2024-01-30
Saknas det fortfarende kameraregistrerineg vid uppkörning
Det är upp till inspektören och enhetschefen om man ska få filma i ett körprov. Jag tror dom flesta hade önskat det så det blir lättare att förklara varför det blir farligt för trafiksäkerheten :)
Gäst 2024-01-30 13:56 ! Citera #
Gäst 2024-01-30
Det är upp till inspektören och enhetschefen om man ska få filma i ett körprov. Jag tror dom flesta hade önskat det så det blir lättare att förklara varför det blir farligt för trafiksäkerheten :)
Nej, vi vill filma för att kunna sätta dit inspektörer som inte sköter sig
Anna 2024-01-31 15:48 ! Citera #
Idag kuggade jag min andra uppkörning och funderar nu på att stämma trafikinstruktörer. Det handlar om total diskriminering samt utpressning på pengar. Har även videoinspelning på själva uppkörningen, vilken inte visar något fel alls. Har någon funderat likadant?
Gäst 2024-01-31 21:41 ! Citera #
Anna 2024-01-31
Idag kuggade jag min andra uppkörning och funderar nu på att stämma trafikinstruktörer. Det handlar om total diskriminering samt utpressning på pengar. Har även videoinspelning på själva uppkörningen, vilken inte visar något fel alls. Har någon funderat likadant?
Sanslöst inkompetent myndighet

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I går 00:49
6
2024-05-19 23:30
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest