Start > Körkortsforum > Lätt eller svårt?

Lätt eller svårt?

Gäst 2021-05-04 11:55 ! Citera #
Mycket lättare, hade tur att få en trevlig man som bortsåg från små missar (la mig mot vänster när jag skulle svänga vänster, trodde det var enkelriktat men icke” vi glömmer det sa han, haha... blinkade lite tidigt ibland och det var den feedbacken jag fick med mig att bara tänka på att inte blinka för tidigt.
Fick köra genom stan, lite landsväg, motorväg, backa runt ett hörn och nosparkera, säkerhetskontroll var bromsarna men tiden gick sjukt snabbt, 30 min kändes som max 10.
Trodde inte jag skulle klara det på första men det gjorde jag :)
Hanna 2021-05-06 11:00 ! Citera #
Min kändes lättare också! Hade absolut byggt upp ett mardrömsscenario med hur mycket svåra grejer som helst.

Körde upp igår, fick:

Backa runt hörn
Parkera på valfritt ställe på parkeringen
Högersväng landsväg
Stadstrafik
Rödljus

Det var det. :) är så sjukt glad!! Dessutom gick min backning runt hörn skit, men det gjorde inget. :D
Bella 2021-05-10 08:19 ! Citera #
Grattis till er alla och tack för ni delar med er! :D Har min uppkörning nästa vecka. Känner mig rätt lugn, åtminstone just nu. :lol:
Bella 2021-05-19 19:11 ! Citera #
Klarade min uppkörning idag! :D
Flacko 2021-05-20 02:36 ! Citera #
Grattis grattis

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
3
I går 22:14
1
I går 22:12
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest