Start > Körkortsforum > Kuggat 5 ggr! hur hittar jag n…

Kuggat 5 ggr! hur hittar jag ny tid utan att göra om teorin för tredje gången!!

Gäst 2021-04-16 14:34 ! Citera #
Kuggat 5 gånger? Det var värst.

Du kanske ska analysera ditt eget beteende och förstå vad som går fel, så ofta.
Gäst 2021-04-16 15:12 ! Citera #
Gäst 2021-04-16
Du kanske helt enkelt borde lägga ned körkortet, alla är inte skapta för att köra bil
Alla kan visst köra bil, vissa behöver bara längre tid helt enkelt jämfört med andra som klarar det på första försöket. Så ta din negativitet någon annanstans.
Gäst 2021-04-16 16:04 ! Citera #
Gäst 2021-04-16
Alla kan visst köra bil, vissa behöver bara längre tid helt enkelt jämfört med andra som klarar det på första försöket. Så ta din negativitet någon annanstans.
Har du inte sett ”alla kan ta körkort” dokumentären på youtube? Intressant faktiskt, följer några personer som länge försökt att ta körkort men de kan helt enkelt inte lära sig att köra bil på ett säkert sätt. Så tydligen så kan inte alla ta körkort.
Issy 2021-04-29 10:50 ! Citera #
Gäst 2021-04-16
Du kanske helt enkelt borde lägga ned körkortet, alla är inte skapta för att köra bil
Tog körkortet idag.
Chely 2021-04-29 11:42 ! Citera #
Jag försöker nu för fjärde gången, tänker inte ger upp och har ändrat mitt sätt att plugga, och ska göra samma sak med förarprov ...hoppas blir godkänd nästa gång! Ger inte upp!
Gäst 2021-04-29 13:19 ! Citera #
Issy 2021-04-29
Tog körkortet idag.
Grattis Issy!!

Hur gjorde du för att klara uppkörningen? Har kuggat många gånger nu och hoppas på att jag också blir godkänd snart...
issy 2021-05-01 11:59 ! Citera #
Gäst 2021-04-29
Grattis Issy!!

Hur gjorde du för att klara uppkörningen? Har kuggat många gånger nu och hoppas på att jag också blir godkänd snart...
Jag körde runt på platsen jag skulle ha uppkörning på vilket gjorde jag kunde förutse och planera i god tid när jag väl körde upp. Håll lugnet, kolla även på YouTube och läs på trafikverket vad som krävs för att vara en trafiksäker förare.
Mmmm, jaaa.... 2021-05-10 05:43 ! Citera #
Antar att du bara kört privat...
Alla tjatar om att det är dyrt att ta körkort, ja, mycke pengar på kort tid.
Om man tar körkort vid 20 o kör till man e 80. Är det dyrt då??? Man knarkar, super, röker, snusar, listan kan göras lång...den kostnaden gnäller man aldrig över??
Chansa, omprov och omprov gör att de blir lång väntetid. Se till att vara klar inför provet så minskar man denna problematik.
Man gnäller, man man sjäv bidrar till problemet...?
Hur tänker man där???

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo