Start > Körkortsforum > Kuggat 5 ggr! hur hittar jag n…

Kuggat 5 ggr! hur hittar jag ny tid utan att göra om teorin för tredje gången!!

Issy 2021-04-15 20:54 ! Citera #
Har nu kuggat 5 ggr på alla möjliga sätt nu, jag är trött på det, det är så omotiverande. Har även fått göra om teori provet pågrund av att den gick ut. Trafikverket säger jag är inte prioriterad. Hittar bara tider i höst som är mer än 6 månader framåt. Har lagt så mycket tid och pengar det här eländet men det går inte. Allt jag vill ha är det där dumma kortet. Är det ens möjligt att hitta ny nära tid fastän jag inte är prioriterad?
Göran 2021-04-15 21:03 ! Citera #
Uppdatera sidan och hoppas på att hitta en avbokad tid!!!
Issy 2021-04-15 21:09 ! Citera #
Göran 2021-04-15
Uppdatera sidan och hoppas på att hitta en avbokad tid!!!
Ska jag uppdatera på samma stad eller kan jag söka andra?
Gäst 2021-04-15 21:27 ! Citera #
Leta i andra städer, nästintill omöjligt att hitta i sin hemstad. Speciellt när du inte är prioriterad.
Gäst 2021-04-15 21:45 ! Citera #
Lyssna på mig nu det sista du ska göra är att ge upp!

jag blev av med mitt körkort under prövotiden efter att jag haft körkortet i ett år och 3 månader och i princip kört varje dag, och behövde göra om allting och jag kan säga dig nu jag kuggade teorin 3ggr samt uppkörning 2ggr trots att jag kör hur bra och trafiksäkert som helst annars så blev jag extremt nervös när jag skulle göra båda proven igen, kände mig usel och värdelös och kunde knappt sova om nätterna.

Det du behöver göra är att öva in dig rejält på det du kuggat på och brösta upp dig och inse att du bara ska visa att du kan köra trafiksäkert och lungt i 30 min utan att göra något dumt och köra som du brukar, sålänge du är medveten om felen du gör så spelar de ingen roll hur många ggr du behöver göra om till slut lyckas du!!

Jag tror på dig <3
Gäst 2021-04-15 21:55 ! Citera #
Körskolor har andra kösystem så bokar du uppkörningstid via en körskola hamnar du i en annan kö där det finns tider tillgängliga tidigare.
Issy 2021-04-16 09:30 ! Citera #
Tack alla!!! Hittade en tid i Nässjö två veckor fram. Ber till Gud att detta är sista gången
NP 2021-04-16 12:41 ! Citera #
Kuggade idag på uppkörningen för andra gången, alltså hur många gånger prioriteras man?! Känns hopplöst
Gäst 2021-04-16 14:09 ! Citera #
Ha koll på avbokningar varje morgon mellan 8-10 burkar alltid dyka upp något. Kolla också i andra städer så har du större chans att hitta en tid :) lycka till med din uppkörningen skriv gärna hur det gick sen
Gäst 2021-04-16 14:12 ! Citera #
Du kanske helt enkelt borde lägga ned körkortet, alla är inte skapta för att köra bil

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo