Körkortonline > Körkortsforum > Hur hittar man lediga tider?

Hur hittar man lediga tider?

Tips 2023-05-15 06:25 ! Citera #
Om ni som kuggat 5-6 ggr förberett er ordentligt första gången så hade det ju funnits 4-5 lediga tider för oss andra. Gör läxan och sluta gnäll. Personligen så tycker jag att man max borde få boka 2 tillfällen per år och person.
Gäst 2023-05-15 21:21 ! Citera #
Tips 2023-05-15
Om ni som kuggat 5-6 ggr förberett er ordentligt första gången så hade det ju funnits 4-5 lediga tider för oss andra. Gör läxan och sluta gnäll. Personligen så tycker jag att man max borde få boka 2 tillfällen per år och person.
Det finns dom som kör 40 gånger och forfarande inte förstår att dom behöver träna och få professionell hjälp
Gäst 2025-07-05 12:35 ! Citera #
Tips 2023-05-15
Jag körde i mitt land 16 år och hade intensivt utbildning på trafikskola, blev kuggad ändå 3 gånger :x Var förberedd jag inte ändå, tycker du¿ Det är fel i systemet.
Gäst 2025-07-05 12:49 ! Citera #
Tips 2023-05-15
Då varför man inte gör trafikskola obligatorisk som i andra EU länder. Därför att så bra att tjena pengar på oss. Då även man använder trafikskola man kan vara kuggad ändå då skolor tjänar mer och ansvar för ingenting. Gör licensierade trafikskolor som på riktigt lär att köra, inte bara ta våra pengar . Plåga inte människor med det idiotiska systemet.
Gäst 2025-07-06 02:58 ! Citera #
Gäst 2023-05-15
Det finns dom som kör 40 gånger och forfarande inte förstår att dom behöver träna och få professionell hjälp
Vilken professionell hjälp menar du? Vet du bra skolan? Jag blev kuggad efter två av dem.
Gäst I går 22:52 ! Citera #
Leta efter tider sent på kvällarna och tidigt på mornarna, det är många ungdomar som är uppe sent och av/ombokar. Hittade en tid för i måndags väldigt tidigt på torsdagen veckan innan. Har sett många lediga tider just tidigt på morgonen. Men bestäm dig fort, de försvinner oftast snabbt.

Senaste foruminläggen

Rubrik
3
I går 22:39

Ladda ner Teoribok 2025 gratis

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se
Teoriprov, gratis demo