Start > Körkortsforum > Hur hittar man lediga tider?

Hur hittar man lediga tider?

Baki 2021-03-04 00:03 ! Citera #
Hej!

Jag har hört att under vissa tider under dagen så kan man hitta massor med tider där folk avbokar dagen innan och så, men jag har tyvärr inte hittat någon avbokad tid under hela veckan.

Vet någon vilka tider på dagen som är bäst att kolla upp och hitta tider som folk brukar avboka?

Tack för all hjälp i förhand!
Far 2021-03-04 00:53 ! Citera #
Har tyvärr samma problem är tidigt på morgonen vakna och kollar så dyker det inte en enda tid som folk avbokat faktiskt men försök bara hitta en bra tid. Nu är det min 5:e som jag har kuggat och tyvär ska jag ge upp. Man vill att man ska vara riktig pilot nör man kör bil. Så himla ledsna att jag inte fått.
Gäst 2021-03-04 08:55 ! Citera #
Far 2021-03-04
Har tyvärr samma problem är tidigt på morgonen vakna och kollar så dyker det inte en enda tid som folk avbokat faktiskt men försök bara hitta en bra tid. Nu är det min 5:e som jag har kuggat och tyvär ska jag ge upp. Man vill att man ska vara riktig pilot nör man kör bil. Så himla ledsna att jag inte fått.
Ge inte upp! Har kuggat uppkörningen 6 gånger och teori fyra gånger och håller än idag på att försöka klara uppkörningen. Vi kommer att klara det någon dag så länge man har viljan och verkligen kämpar.
Will 2021-03-04 09:44 ! Citera #
Baki 2021-03-04
Hej!

Jag har hört att under vissa tider under dagen så kan man hitta massor med tider där folk avbokar dagen innan och så, men jag har tyvärr inte hittat någon avbokad tid under hela veckan.

Vet någon vilka tider på dagen som är bäst att kolla upp och hitta tider som folk brukar avboka?

Tack för all hjälp i förhand!
Jag kollade nästan dygnet runt från tisdagen jag kuggade uppkörningen. På fredagen samma vecka efter lunch hittade jag två tider en månad framöver. Så verkar som efter lunch.
Jox M. 2021-06-30 19:34 ! Citera #
Kuggade första precis nyss :?
Letar nu nya tider för en andra uppkörning… jan-feb-mars, NÄSTA ÅR!? Men förstått att man ska kolla efter avbokningar så som ni beskriver… men går det att kolla hela Sverige samtidigt eller måsta man gå in på respektive ort och sedan testa närliggande orter osv…?
N 2021-07-06 19:13 ! Citera #
Nu kuggade jag tre gånger på uppkörning, bli det svårare att hitta nya tider nu?
Gäst 2021-08-16 10:51 ! Citera #
Hur hittar man tider efter att har kuggat 3 gånger på uppkörningen, vill ha en tid så snart som möjligt , vad ska jag göra
Gäst 2021-08-16 15:14 ! Citera #
Logga in på trafikverket ofta
Gäst 2021-08-17 06:47 ! Citera #
Exakt, gå in hela tiden och gå igenom varje stad i hela jäkla landet. Jag hittade tid efter någon/några dagar till slut, har också kuggat 3 gånger. Gå in mellan 07.50-08.30 det var då jag hittade tid!!
Gäst 2021-08-17 13:22 ! Citera #
När jag ringer trafikverket så säger dom att det typ är omöjligt för mig att hitta en tid under veckan eller nästa,känns så hopplöst :(

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest