Start > Körkortsforum > Handskar på uppkörning?

Handskar på uppkörning?

Bagge 2010-05-22 17:21 ! Citera #
Hejsan det är nämligen så här att jag blir så nervös när jag kör bil så när jag håller ratten så är jag dyng svettig får ett fruktansvärt handsvätt det är inte bra när man håller ratten.. så tror ni man får ha handskar under körningen??
Gäst 2010-05-23 11:50 ! Citera #
Ja, varför skulle du inte få ha det?
bagge 2010-05-23 17:28 ! Citera #
Jaa dom kanske tror nåt vää det fär en idiot som har handskar på sig?
MrFahrenheit 2010-08-14 16:05 ! Citera #
Tror inte ett par handskar gör så stor skillnad på deras intryck av din körning ;) . Men ta ett par diskreta isåfall, inga rosa tumvantar! :lol:
Gäst 2010-08-17 19:05 ! Citera #
Jag har också det problemet och även fast jag inte ska köra upp förrän om ett år så är jag orolig för just det. Jag har tänkt på att man skulle kunna ha ett par genomskinliga hanskar på sig som säkert finns att köpa på apoteket :)
headstrong_ 2010-08-25 16:21 ! Citera #
Är du säker på att det är läge att köra upp om du blir så nervös? Förstår självklart att alla har olika lätt att svettas osv, men på ditt inlägg låter det som att du är rejält nervös och då är man kanske inte redo ännu?

Bara en tanke.

Men tror helt klart du får köra upp med handskar.
Malinn 2010-08-30 16:10 ! Citera #
Tror säkert du får köra upp med vantar. Det måste man ju få göra på vintern om det är kallt! Jag är väldigt frusen om händerna så i vintras när det var kallt körde jag alltid med vantar. Men jag rekommenterar inte att köra i tjocka tumvantar! Det är väldigt omständigt om man inte kan greppa växelspaken ordentligt ;) men tunna fingervantar är ju guld värt när ratten är kall som is :)
Gäst 2010-09-14 13:21 ! Citera #
Du får köra upp med vad du vill! bara du känner dig lugn så ska det inte vara några problem! Gör bara vad som känns lungt för dig!
Lycka till!
Gäst 2010-09-16 19:38 ! Citera #
Ta helst inte jättestora handskar bara. Inte för att de ska säga något om det, utan för att det kan bli jobbigare att styra / växla med dem. Använd istället ett par smala vantar.
daniel1991 2010-10-11 17:31 ! Citera #
Det klart man får ha handskar,
det är körningen de är mest fokuserade på.
Ha bra handskar på dig under uppkörningen försökt att köra så bra som möjligt

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo