Start > Körkortsforum > Uppkörning Sollentuna hastighe…

Uppkörning Sollentuna hastighet

Gäst 2020-11-22 10:43 ! #
Koko 2020-11-22
Tveksamt
Vadå tveksamt? Uppkörningen var hur enkel som helst.

Baserat på vad du har skrivit på forumet tror jag inte att du klarar det. Det du undrar över är grundläggande saker som du bör ha lärt dig för länge sen. Min ärliga uppfattning är att du inte är redo för körprovet. Jag försöker bara hjälpa dig så du inte tar tider från folk som faktiskt är bra på att köra bil.
Gäst 2020-11-22 10:56 ! #
Gäst 2020-11-22
Vadå tveksamt? Uppkörningen var hur enkel som helst.

Baserat på vad du har skrivit på forumet tror jag inte att du klarar det. Det du undrar över är grundläggande saker som du bör ha lärt dig för länge sen. Min ärliga uppfattning är att du inte är redo för körprovet. Jag försöker bara hjälpa dig så du inte tar tider från folk som faktiskt är bra på att köra bil.
Baserat på vad jag har skrivit? Jag frågade om hastigheten på vägen utan skyltar? Vad vet du om min förmåga att köra bil? Dessutom är det inte konstigt att fråga det om avstånd då flera blir kuggade och vissa inspektörer och lärare säger olika saker angående avståndet
Gäst 2020-11-22 11:04 ! #
Gäst 2020-11-22
Baserat på vad jag har skrivit? Jag frågade om hastigheten på vägen utan skyltar? Vad vet du om min förmåga att köra bil? Dessutom är det inte konstigt att fråga det om avstånd då flera blir kuggade och vissa inspektörer och lärare säger olika saker angående avståndet
Ta inte mitt username!

För det andra så ska du följa den senast angivna hastighetsskylten. Tresekundersregeln gäller nästan alltid, förutom om det är dåligt väglag, då bör du hålla mer avstånd än tre sekunder.

Ser du? Jag är faktiskt ganska snäll :)
Taintemittnamn 2020-11-22 11:07 ! #
Gäst 2020-11-22
Ta inte mitt username!

För det andra så ska du följa den senast angivna hastighetsskylten. Tresekundersregeln gäller nästan alltid, förutom om det är dåligt väglag, då bör du hålla mer avstånd än tre sekunder.

Ser du? Jag är faktiskt ganska snäll :)
Tack för tipset! Detta visste jag redan men ville bara inte hindra bakomvarande trafik när jag kör långsamt på en motorväg bara för att hålla 3 sekunders regeln det var därför jag undrade. :)
Gäst 2020-11-22 18:58 ! #
Taintemittnamn 2020-11-22
Tack för tipset! Detta visste jag redan men ville bara inte hindra bakomvarande trafik när jag kör långsamt på en motorväg bara för att hålla 3 sekunders regeln det var därför jag undrade. :)
Om du inte kan avgöra saker i trafiken själv är du inte redo för uppkörning.
Gäst 2020-11-22 19:57 ! #
Gäst 2020-11-22
Om du inte kan avgöra saker i trafiken själv är du inte redo för uppkörning.
Forumet är till för att fråga trots allt :)
Gäst 2020-11-22 23:43 ! #
Gäst 2020-11-22
Forumet är till för att fråga trots allt :)
Självklart! Dock bör man kunna dessa saker om man snart ska ha sin uppkörning.
Gäst 2020-11-22 23:45 ! #
Låt mig veta om du fick underkänt eller godkänt. För att du ska klara det krävs extraordinära mirakel.
Gäst 2020-11-22 23:55 ! #
Gäst 2020-11-22
Självklart! Dock bör man kunna dessa saker om man snart ska ha sin uppkörning.
Du verkar tro att jag ska ha min uppkörning imorgon lol njaä det är om ngra/ngn vecka iaf
Gäst 2020-11-22 23:57 ! #
Gäst 2020-11-22
Låt mig veta om du fick underkänt eller godkänt. För att du ska klara det krävs extraordinära mirakel.
Sur för att du själv kuggar gång på gång? Tips till dig: det löser sig. Var inte orolig att du ständigt behöver Skita ner andra det löser sig :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
29
I dag 08:27
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor