Start > Körkortsforum > Sluta kugga hela tiden!

Sluta kugga hela tiden!

!¡!¡!¡ 2020-11-17 12:31 ! Citera #
Alla som vill göra uppkörningen för första gången måste vänta på grund av att dessa storkuggare ska misslyckas gång på gång.

Om ni får underkänt ska ni för helvete inte inte boka massa nya tider på direkten. Ni ska vänta och öva!

Hur svårt kan det vara att klara uppkörningen? Det är faktiskt hur enkelt som helst.
Gäst 2020-11-17 13:40 ! Citera #
Och du klarade det på första?
Gäst 2020-11-17 16:38 ! Citera #
Gäst 2020-11-17
Och du klarade det på första?
Ja, det var hur enkelt som helst.
Joe mama 2020-11-17 18:30 ! Citera #
Fast om du klarat körkortet redan varför klagar du på att det inte finns tider??
!¡!¡!¡ 2020-11-17 19:28 ! Citera #
Joe mama 2020-11-17
Fast om du klarat körkortet redan varför klagar du på att det inte finns tider??
För att jag blev drabbad!!!

Och jag tänker på andra människor till skillnad från er!
asdfg 2020-11-17 20:55 ! Citera #
Mannen, har du sett hur lång tid man får vänta på uppkörningen? Det är fanemej inget fel på att boka en ny tid när man ändå måste vänta en månad- eller längre.

Och vad har du för problem med att folk kuggar flera gånger? Jag har inte tagit min uppkörning än, men vad exakt är det du stör dig på? Att alla inte är lika duktiga som du som klara det på första försöket? Det verkar nästan som att vi alla är olika och behöver mer eller mindre tid för att klara av saker...

Grattis på körkortet, men kanske försök att se det från den andra sidan också.
Gäst 2020-11-18 09:49 ! Citera #
Haha vilket inskränkt inlägg! Bara för att man klarar uppkörningen en gång, vid ett tillfälle, på en ort, gör inte en till proffs och kan uttala sig om alla uppkörningar. Kul att du klarade det och grattis till körkortet! Men tycker inte man ska vara så generaliserande och uttala sig om andras situationer när man inte har någon aning :)
2020-11-19 10:06 ! Citera #
asdfg 2020-11-17
Mannen, har du sett hur lång tid man får vänta på uppkörningen? Det är fanemej inget fel på att boka en ny tid när man ändå måste vänta en månad- eller längre.

Och vad har du för problem med att folk kuggar flera gånger? Jag har inte tagit min uppkörning än, men vad exakt är det du stör dig på? Att alla inte är lika duktiga som du som klara det på första försöket? Det verkar nästan som att vi alla är olika och behöver mer eller mindre tid för att klara av saker...

Grattis på körkortet, men kanske försök att se det från den andra sidan också.
Jag stör mig på att de gör uppkörningen fast de inte är redo. Det gör att de som faktiskt är bra på att köra bil får vänta.
Gäst 2020-11-19 10:31 ! Citera #
Man behöver dessutom inte vara särskilt bra på att köra bil för att klara uppkörningen.
Det räcker långt att ha ett utvecklat säkerhetstänk.
2020-11-19 14:38 ! Citera #
Gäst 2020-11-19
Man behöver dessutom inte vara särskilt bra på att köra bil för att klara uppkörningen.
Det räcker långt att ha ett utvecklat säkerhetstänk.
Exakt

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo