Start > Körkortsforum > Varför göra en tråd om att man…

Varför göra en tråd om att man fått godkänt?

gäst 2 2020-10-27 09:31 ! Citera #
Haha, förlåt men, lite dumt att ni sitter där och kommenterar om varför ’’ni vet’’ att folk med körkort gör ett inlägg om att de klarat det. Står ju klart och tydligt att det hjälpt vissa och motiverat dem när de läst om att andra klarat det och hur uppkörningen gick till osv. De som inte vill läsa om hur andra klarade uppkörningen behöver helt enkelt inte gå in och läsa. Precis innan jag tog körkort VILLE jag gå in och läsa om andra som klarat det, vilket jag inte hittade mycket om. Hittade en massor om varför folk kuggade vilket inte gav MIG så mycket hopp inför uppkörningen.
Gäst 2020-10-27 09:42 ! Citera #
Göst 2020-10-23
Jag tror inte ett dugg att de som kommer och gör en tråd om att dem klarat uppkörningen gör det för att ge andra motivation, det är uppenbart vf dem gör det
Om det nu är så uppenbart, varför skriva om det? Känns mer som att du projecerar och att det är bara du som vill ha uppmärksamhet.
Detta är ett forum för att ställa frågor om och prata om att ta körkort, inte ett forum för att gnälla om andra människors glädje. Livet är inte alltid så kul, låt folk vara glada över de saker som inte suger här i livet.
Gäst 2020-10-29 22:48 ! Citera #
Du har helt rätt, om det gör folk glada att skriva det då borde jag vara glad åt andras glädje
dannyboy 2020-10-30 01:12 ! Citera #
Jag klarade på första försöket=D Väldigt enkelt om du frågar mig
Jonny 2020-10-30 01:13 ! Citera #
Håller helt med! Kul att få ventilera sin ångest och frustration över körkortet här på forumet och känna sig stolt över att man tagit körkort! Tog körkort i farsta i går, extremt enkelt och inspektören var till och med min svåger haha.

Lycka till!
Gäst 2020-10-31 12:15 ! Citera #
Svåger, då skulle du inte fått köra med honom.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
9
I går 19:40
3
I går 17:43
2
2024-03-17 23:16
2
2024-03-17 19:21
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor