Start > Körkortsforum > Varför göra en tråd om att man…

Varför göra en tråd om att man fått godkänt?

Gäst 2020-10-20 17:53 ! Citera #
Hej, jag undrar varför folk känner behovet att göra en tråd där man skriver att man fick körkortet, det känns lite som ni vill få applåder eller att folk ska ge er uppmärksamhet, jag har körkort men förstår mig inte på detta fenomenet, dem som kämpar för körkortet behöver inte läsa såna här inlägg, dem har det redan tufft nog

MVH
Empatisk person
Gäst 2020-10-20 18:39 ! Citera #
Det kan å andra sidan även vara ångestframkallande att se att så många kuggar. För mig var det skönt att höra att andra klarat uppkörningen, då fick jag ett perspektiv på att jag också kan klara det. Idag har jag körkort. Det som hjälpte mig att lugna nerverna var att höra andra som också klarat det och inte ”jag kuggade pga ett litet fel...”
Gäst 2020-10-20 19:08 ! Citera #
Så när du fick körkortet var det första även du gjorde att gå in på körkortonline och utropa att du hade fått körkort för massa främlingar för att inkassera på din ego boost eller känna dig överlägsen? Jag har körkortet men det är uppenbart vad folk gör, dem flesta gör ju detta för att dem vill känna sig häftiga, skulle aldrig göra något sånt, sen är ju inte det svåra att få körkort utan att få behålla den
Sanna 2020-10-20 19:20 ! Citera #
Allts du ts varför så bitter? Jag kämpar med körkort och har ej haft uppkörning än, jag tycket det är MYCKET bra att höra om alla som blivit godkända, bara bra pepp ju!?
Gäst 2020-10-20 19:38 ! Citera #
Bitter är jag inte, jag ser bara igenom falskheten, dessutom så föraktar jag folk som söker bekräftelse från främlingar för att dem är så osäkra, man kan ju vara självsäker tycker jag
Gäst 2020-10-20 21:26 ! Citera #
Gäst 2020-10-20
Bitter är jag inte, jag ser bara igenom falskheten, dessutom så föraktar jag folk som söker bekräftelse från främlingar för att dem är så osäkra, man kan ju vara självsäker tycker jag
Fel forum för tyckande.

Samt påståenden i andras inlägg om falskhet mm, står ingenting om detta.
Då det är sakligt och enkla frågeställningar.

Samt vad du gycker är ointressant.

Finns bättre forum för dig, förslår Flashback forumet där ordet är fritt, så ger man skit så får man ta skit, fritt fram dör tyckande. responsen där är snabb.

Sen samt skit i o svara på om någon lyckas, kan vara stort för en som jobbat igenom det.


Annars håll det för dig själv.
God ton på detta forumet är det som gäller.
Gäst 2020-10-21 08:25 ! Citera #
För att man vill motivera folk till att fortsätta och kämpa på inget med att boosta ego art göra. Sedan kan jag ju tycka att om du inte gillar det och har redan körkort, vad gör du här???
Gäst 2020-10-22 09:58 ! Citera #
Gäst 2020-10-20
Bitter är jag inte, jag ser bara igenom falskheten, dessutom så föraktar jag folk som söker bekräftelse från främlingar för att dem är så osäkra, man kan ju vara självsäker tycker jag
Du är definitionen på en bitter och cynisk människa.
Du får arbeta med dina känslor, här hör de inte hemma.
Gäst 2020-10-23 09:54 ! Citera #
Varför blir folk så sura? Jag menar inget illa och vill inte såra någons känslor, det är bara lite konstigt att man kommer till forumet och utropar att man har fått körkort
Göst 2020-10-23 09:56 ! Citera #
Jag tror inte ett dugg att de som kommer och gör en tråd om att dem klarat uppkörningen gör det för att ge andra motivation, det är uppenbart vf dem gör det

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
6
I går 21:48
2
I går 17:58
4
I går 16:59
8
I går 14:16
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov