Start > Körkortsforum > Stort dilemma

Stort dilemma

Gäst 2020-09-20 22:16 ! Citera #
Jag önskar dig lycka till, sj har jag kuggat två gånger men ta det lugt när du har din uppkörnig och stressa inte kolla Youtube glöm inte döda vinken som jag gjorde
Gäst 2020-09-26 01:42 ! Citera #
Gäst 2020-09-20
Har du tillgång till bil så bara ut och kör själv. Finns hur många som helst i Sverige som kör runt hela livet utan körkort. Minimal chans att du blir stoppad. Ut och träna i rusningstrafik
Personen måste ju få tips och veta vad hen ska tänka på och vad som kan förbättras och vad personen gör fel, det går inte att öva in tex vad man gör på en tvåfilig cirkulationsplats utan att veta hur man borde göra tex i en vänstersväng i en tvåfilig cirkulationplats när man ska gå över till yttre körfältet och när man ska blinka vid utfart osv
Mikaela 2020-10-17 16:43 ! Citera #
Chansa inte! Ta det från någon som misslyckades på fyra av fem uppkörningar. Skriv hellre om teorin som jag gjorde. Det är så mycket bättre än att förlora 1300 spänn på en uppkörning som bara kommer tära på ditt självförtroende.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor