Start > Körkortsforum > Stort dilemma

Stort dilemma

Gäst 2020-09-20 10:50 ! Citera #
Nu är det så att min teori går ut inom loppet av 1,5 månad och jag har ingen möjlighet att köra varken privat (längre), eller på trafikskola, då jag inte har råd med det och har en inbokad uppkörning om lite mer än en vecka. Vet inte vad jag ska ta mig till, håller på att bli galen av den här stressen :’(
Smulan 2020-09-20 11:44 ! Citera #
Oj va tråkigt att höra .. Men är du färdig utbildad och känner att du kan köra bil , så borde det inte vara nått problem :) Det sitter i ryggmärgen ;) Lycka till!
Gäst 2020-09-20 12:44 ! Citera #
Har du tillgång till bil så bara ut och kör själv. Finns hur många som helst i Sverige som kör runt hela livet utan körkort. Minimal chans att du blir stoppad. Ut och träna i rusningstrafik
Gäst 2020-09-20 13:04 ! Citera #
Smulan 2020-09-20
Oj va tråkigt att höra .. Men är du färdig utbildad och känner att du kan köra bil , så borde det inte vara nått problem :) Det sitter i ryggmärgen ;) Lycka till!
Det är det som är problemet, känner mig inte helt färdigutbildad behöver träna mer på backparkering, parkering, backning, cirkulationsplats, planering osv kuggade min första uppkörning pga de sakerna bland annat + nervositet. Har inte råd att kugga igen, varken med pengar eller mental hälsa :( mår så dåligt över detta vet inte vad jag ska ta mig till
Gäst 2020-09-20 13:05 ! Citera #
Gäst 2020-09-20
Har du tillgång till bil så bara ut och kör själv. Finns hur många som helst i Sverige som kör runt hela livet utan körkort. Minimal chans att du blir stoppad. Ut och träna i rusningstrafik
Skulle absolut kunna göra det och vill göra det då jag känner att jag skulle kunna köra så mkt bättre själv då jag inte har någon som säger åt mig vad jag ska göra och då själv måste ta kontroll men jag har inte tillgång till bil får inte ta föräldrarnas bil :(
Smulan 2020-09-20 16:07 ! Citera #
Gäst 2020-09-20
Det är det som är problemet, känner mig inte helt färdigutbildad behöver träna mer på backparkering, parkering, backning, cirkulationsplats, planering osv kuggade min första uppkörning pga de sakerna bland annat + nervositet. Har inte råd att kugga igen, varken med pengar eller mental hälsa :( mår så dåligt över detta vet inte vad jag ska ta mig till
Förstår dig , jobbig situation :( kolla mycket Youtube och försök lära dig i huvvet hur du ska göra i vissa situationer. Kan hjälpa dig väldigt mycket! så får man bara göra det bästa man kan sen o hoppas på det bästa! :D var du tvungen att backparkera på din uppkörning? Fick du även backa runt hörn?
Hoppas det löser sig för dig :)
Gäst 2020-09-20 16:16 ! Citera #
Tack så mycket ska kika på youtube :) Ja jag fick backparkera vilket inte gick för mig kunde inte få till det så hon började dirigera mig tillbaka mot Trafikverket :( visste att jag vart kuggad innan dess eftersom hon fick ingripa kanske 2 ggr innan, men de va liksom spiken i kistan...
Smulan 2020-09-20 16:25 ! Citera #
Gäst 2020-09-20
Tack så mycket ska kika på youtube :) Ja jag fick backparkera vilket inte gick för mig kunde inte få till det så hon började dirigera mig tillbaka mot Trafikverket :( visste att jag vart kuggad innan dess eftersom hon fick ingripa kanske 2 ggr innan, men de va liksom spiken i kistan...
A Youtube är faktiskt det bästa tipset jag kan ge dig i din situation nu . Bara Youtuba på som bara den! ;)
Okej ajj då .. fanns det backkamera i bilen?
Denna gången fixar du det! 8-)
Gäst 2020-09-20 18:47 ! Citera #
Ja backkamera fanns, använde mig mestadels av den men tror nog att uppkörningen gick åt helvete för att jag inte var tillräckligt redo dvs hade inte lärt mig alla moment självständigt :( Hoppas verkligen att jag klarar uppkörningen innan teorin går ut, hade blivit världens gladaste!
Smulan 2020-09-20 20:25 ! Citera #
All lyckönskningar till dig! Håller tummarna :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
3
I går 22:14
1
I går 22:12
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest