Körkortonline > Körkortsforum > Stort dilemma
Stort dilemma
Nu är det så att min teori går ut inom loppet av 1,5 månad och jag har ingen möjlighet att köra varken privat (längre), eller på trafikskola, då jag inte har råd med det och har en inbokad uppkörning om lite mer än en vecka. Vet inte vad jag ska ta mig till, håller på att bli galen av den här stressen :’(
Oj va tråkigt att höra .. Men är du färdig utbildad och känner att du kan köra bil , så borde det inte vara nått problem
Det sitter i ryggmärgen
Lycka till!
Har du tillgång till bil så bara ut och kör själv. Finns hur många som helst i Sverige som kör runt hela livet utan körkort. Minimal chans att du blir stoppad. Ut och träna i rusningstrafik
Smulan 2020-09-20
Oj va tråkigt att höra .. Men är du färdig utbildad och känner att du kan köra bil , så borde det inte vara nått problem Gäst 2020-09-20
Har du tillgång till bil så bara ut och kör själv. Finns hur många som helst i Sverige som kör runt hela livet utan körkort. Minimal chans att du blir stoppad. Ut och träna i rusningstrafik
Gäst 2020-09-20
Det är det som är problemet, känner mig inte helt färdigutbildad behöver träna mer på backparkering, parkering, backning, cirkulationsplats, planering osv kuggade min första uppkörning pga de sakerna bland annat + nervositet. Har inte råd att kugga igen, varken med pengar eller mental hälsa Hoppas det löser sig för dig
Tack så mycket ska kika på youtube
Ja jag fick backparkera vilket inte gick för mig kunde inte få till det så hon började dirigera mig tillbaka mot Trafikverket
visste att jag vart kuggad innan dess eftersom hon fick ingripa kanske 2 ggr innan, men de va liksom spiken i kistan...
Gäst 2020-09-20
Tack så mycket ska kika på youtube Okej ajj då .. fanns det backkamera i bilen?
Denna gången fixar du det!
Ja backkamera fanns, använde mig mestadels av den men tror nog att uppkörningen gick åt helvete för att jag inte var tillräckligt redo dvs hade inte lärt mig alla moment självständigt
Hoppas verkligen att jag klarar uppkörningen innan teorin går ut, hade blivit världens gladaste!