Start > Körkortsforum > Södertälje uppkörning tips

Södertälje uppkörning tips

Gäst 2020-07-08 23:55 ! Citera #
Hej jag undrar vilken landsväg de tagit er på i södertälje?
Gäst 2020-07-09 06:48 ! Citera #
Hej, hur gick uppkörningen? :)
Brumma 2020-07-10 07:40 ! Citera #
Grattis Mish och tack för svar :D

Gäst: jag blev sjuk två dagar innan så fick avboka. Säkert min kropp som gjorde mig sjuk gör jag va så nervös. Kollar avbokningar nu och hoppas hitta en tid som passar snart :)
Trabanten 2020-07-12 21:33 ! Citera #
Jag körde upp i Södertälje 10 juli i år och klarade det. Jag tycker att södertälje är en lätt stad att köra i, körde bara där två gånger innan men kände mig något redo ändå. Det svåraste är nog korsningen som alla pratar om, den stora (att svänga vänster och väja för mötande/gående). Men den fick inte ens jag, så du kanske inte heller får den. 40 överallt för det mesta, i centrum är det 30 och i små områden med tajta vägar är det 30 men det märker och ser man själv. Ute på landsvägen är det självklart 60 eller 70. Jag tycker att Södertälje var en väldigt trevlig stad att köra upp i, jag tror att du klarar det! Lycka till!!
Brummelisa 2020-07-25 21:38 ! Citera #
Tack väntar på avbokningar

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor