Kuggade uppkörningen
Jag gjorde den i Falkenberg
Träna lite till och boka ny tid. Jag hörde nu om i en Facebook grupp för teori och körkortsfrågor om ett par tabletter som heter ”cool down” Som ska ha en lugnande effekt. Kanske värt att testas ? Googla på dom. Ge inte upp och fortsätt kämpa !!
Träna lite till och boka ny tid. Jag hörde nu om i en Facebook grupp för teori och körkortsfrågor om ett par tabletter som heter ”cool down” Som ska ha en lugnande effekt. Kanske värt att testas ? Googla på dom. Ge inte upp och fortsätt kämpa !!
Måste man ta medicinska preparat för att klara en uppkörning så ska man nog inte boka en uppkörning!!
Vi har talat om problem med nerverna i en tidigare tråd. Finns faktiskt folk som har det eller är du en besserwisser som tror du vet och kan allt ?
Cool down säljes på hälsokost, grönt te som ger lugnande effekt. Vet dock ej om det funkar men alltid värt ett försök.
Greta tack för tipset ska kolla upp det nu så kan man tydligen inte ens boka uppkörning förrän i slutet av sommaren är det något nytt detta eller vad är det som pågår
Det är Corona och vad jag har hört så kan man boka efter 4e maj så tror alla bokat upp allt ? Håll koll hela tiden !!!
Om du har klarat teoriprovet så kan du boka nya uppkörningar men bara via deras telefonnmr
Jaha hoppas jag kan boka något snabbt efter 4 maj så tråkigt att behöva vänta så länge Corona skit
Senaste foruminläggen
Rubrik