Start > Körkortsforum > Bra tips att klara kunskapspro…

Bra tips att klara kunskapsprovet Nån ?

Gäst 2010-08-19 19:57 ! Citera #
Läs läs och återigen läs i teoriboken. Den hjälper dig oerhört mycket och förutom det så kan du även träna på frågorna hemma genom olika datorprogram osv. Väldigt bra och effektivt att kombinera dessa. Jag gör så och jag blir bara bättre och bättre för var dag :)
tyra 2010-08-28 15:12 ! Citera #
åh frågan alla vill ha svar på!
men jag håller ju med alla som skrivit innan...
men ett annat tips är ju att skriva mkt! att lära in samma sak på olika sett är vetenskapligt bevisat ett av de bästa sätten....
så läsa, skriva och svara på frågor på tex nätet samtidigt är nog det bästa...
jag har en vän som sitter o skriver av hela körkortsboken.... kanske lite o ta i men förmodligen kommer även jag att köra på den varianten då jag har ganska svårt att lära... ^^
Gäst 2010-09-05 18:22 ! Citera #
Lär dig meningen bakom alla regler. Sämsta du kan göra är att direkt gå till något program och kryssa i svaren och fortsätta med det tills du får alla rätt. Genom det sättet blir du endast bra på de frågorna du får i programmet, men du kommer få det väldigt svårt när du gör det riktiga provet och frågorna är annorlunda / formulerade på ett annat sätt.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
3
I går 23:50
21
I går 21:42
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor