Gästen 2020-02-14
Nu är jag så jäkla trött på att läsa om folk som skyller ifrån sig på vilken sorts bil dom får göra.Det är inte bilens märke eller modell som avgör om du klarar en uppkörning eller inte, det är DU som förare som avgör det!
Så snälla, sluta skyll ifrån på bilen, för dom allra flesta bilar är relativt nya, och dom är jättelätta att köra!
Om ni då har problem med att hålla en bil stilla, eller om ni har svårt att ens komma iväg, det tyder på som tidigare talare skrev, ni behöver träna MERA!!!
Om ni inte ens kan se era egna brister, så är jag tacksam för att ni kuggar, för sådana bilister som ni verkar vara, vill åtminstone inte jag ha i vår trafik. Det finns redan tillräckligt med personen med bristande kunskap där ute, vi behöver inte ha fler.. Men som sagt, det är inte bilens fel att nu kuggar!!!
Problemet var bara att kopplingen och liknande var obekant. Men så fort bilen rullade så körde jag som vilken annan förare som helst.
Så sluta vara så toxic och hoppa på människor utan att läsa klart. Är ganska säkert på att du inte har klarat körkortet och tar ut din ilska på andra...