Hej har hört att folk lagt ut mer än 40000kr och mer på sitt körkort vad har du lagt ut?
Dem som har lagt ut 40 000kr... det kan ha varit att dem inte var någon naturbegåvning eller att dem körde i en storstad som stockholm. Kan ärligt säga att när jag får mitt körkort här i Västerås, kommer jag fortfarande vara sjukt rädd för att åka in centralt i stockholm. Galna parkeringar... Galen stress, folk stressar, pressar, drygar i trafiken. Inte som landsbygden jag är van vid direkt. Utan GPS kommer jag inte överleva stockholm, och det har du mitt ord på.
Men tillbaka till topic,
Jag skrev i en tidigare tråd att jag kommer lägga ut ungefär 10 000kr på mitt körkort. Det är tack vare bra priser, och att jag bor i en mindre stad. jag kör otroligt mycket hemma 90% , 10 % bilskola. Allt som mina föräldrar inte kan lära mig, får komma från Bertil, min bilskole lärare :P
Sen kommer jag inte plugga nå teori på bilskola, vilket gör att kostnaden kan bli dyrare. Allt sånt sker via hemsidor som dessa, och min bok.
Du ska nog satsa på en kostnad på 15-20 000kr och sedan vara grymt glad om du får pengar över :P hellre ha för mycket än för lite...