Klarade uppkörningen idag!!!
Sesan/ teorin han gå ut/ och min tillstånd gick ut.. måste börja om från början... Jag som kört i tio år med mina handledare om ni undrar blev aldrig av under de tiderna ta körkort / gör sååå ont när man florar nån i bil olycka / nån som kommer in på din körfält o kör på 110kh/ tim... därför hade jag 4 olika som jag körde till jobbet handla ut till städer... Kört såååå mycket
Dom på Trafikverket kan dra
Ge aldrig upp!! Om du vill nåt måste man kämpa för de. Ja svär den här teorin har fått mig o må psykiskt dåligt men hoppas klarar jag teorin innan 2 mån
Trafikinspektoren 2019-10-08Grattis! och........... VAD VAR DET JAG SA! 😎 😄 😉
Tack så mycket, och tack för hjälpen och tipsen! 😄
Gäst 2019-10-08Ge aldrig upp!! Om du vill nåt måste man kämpa för de. Ja svär den här teorin har fått mig o må psykiskt dåligt men hoppas klarar jag teorin innan 2 mån
Gäst/ tack fina idag pratade jag med en underbar trafik lärare på Mälardalens trafikskola i Västerås hon var så snäll o lyssnade på mig o sa ge inte upp... Sökte tillstånd Idag igen..
Den där trafikskolan har sååå bra rykte 90% klarar uppkörningen...
Jag håller tummarna för dig / du kommer klarar teori...
säger bara dom som skriver har man kört upp 2 - 4 gånger är inte trafiksäkra... dra åt skogen med såna människor / Gå 20 gånger tills man har den hhhhh
Ledsen 2019-10-08Gäst/ tack fina idag pratade jag med en underbar trafik lärare på Mälardalens trafikskola i Västerås hon var så snäll o lyssnade på mig o sa ge inte upp... Sökte tillstånd Idag igen..
säger bara dom som skriver har man kört upp 2 - 4 gånger är inte trafiksäkra... dra åt skogen med såna människor / Gå 20 gånger tills man har den hhhhh
De ba att köra på, kuggade igår och körde en ny uppkörning idag och klarade den fint fint. Vissa inspektörer är skit.
Stort grattis sååå glad för din skull...
Ledsen 2019-10-08Gäst/ tack fina idag pratade jag med en underbar trafik lärare på Mälardalens trafikskola i Västerås hon var så snäll o lyssnade på mig o sa ge inte upp... Sökte tillstånd Idag igen..
MashaAllah på dig hoppas du klarar det jag kmr fan boka varje dag om de så hhhhh
Sessa 2019-10-09MashaAllah på dig hoppas du klarar det jag kmr fan boka varje dag om de så hhhhh
Sessa Skön du e ...