Start > Körkortsforum > Klarade uppkörningen idag!!!

Klarade uppkörningen idag!!!

Ledsen 2019-10-08 12:04 ! Citera #
Sesan/ teorin han gå ut/ och min tillstånd gick ut.. måste börja om från början... Jag som kört i tio år med mina handledare om ni undrar blev aldrig av under de tiderna ta körkort / gör sååå ont när man florar nån i bil olycka / nån som kommer in på din körfält o kör på 110kh/ tim... därför hade jag 4 olika som jag körde till jobbet handla ut till städer... Kört såååå mycket

Dom på Trafikverket kan dra
Gäst 2019-10-08 12:37 ! Citera #
Ge aldrig upp!! Om du vill nåt måste man kämpa för de. Ja svär den här teorin har fått mig o må psykiskt dåligt men hoppas klarar jag teorin innan 2 mån
Sofia 2019-10-08 14:08 ! Citera #
Trafikinspektoren 2019-10-08
Grattis! och........... VAD VAR DET JAG SA! 8-) :D ;)
Tack så mycket, och tack för hjälpen och tipsen! :D
Ledsen 2019-10-08 19:03 ! Citera #
Gäst 2019-10-08
Ge aldrig upp!! Om du vill nåt måste man kämpa för de. Ja svär den här teorin har fått mig o må psykiskt dåligt men hoppas klarar jag teorin innan 2 mån
Gäst/ tack fina idag pratade jag med en underbar trafik lärare på Mälardalens trafikskola i Västerås hon var så snäll o lyssnade på mig o sa ge inte upp... Sökte tillstånd Idag igen..
Den där trafikskolan har sååå bra rykte 90% klarar uppkörningen...
Jag håller tummarna för dig / du kommer klarar teori...
säger bara dom som skriver har man kört upp 2 - 4 gånger är inte trafiksäkra... dra åt skogen med såna människor / Gå 20 gånger tills man har den hhhhh
Gäst 2019-10-08 19:40 ! Citera #
Ledsen 2019-10-08
Gäst/ tack fina idag pratade jag med en underbar trafik lärare på Mälardalens trafikskola i Västerås hon var så snäll o lyssnade på mig o sa ge inte upp... Sökte tillstånd Idag igen..
Den där trafikskolan har sååå bra rykte 90% klarar uppkörningen...
Jag håller tummarna för dig / du kommer klarar teori...
säger bara dom som skriver har man kört upp 2 - 4 gånger är inte trafiksäkra... dra åt skogen med såna människor / Gå 20 gånger tills man har den hhhhh
De ba att köra på, kuggade igår och körde en ny uppkörning idag och klarade den fint fint. Vissa inspektörer är skit.
Ledsen 2019-10-09 00:47 ! Citera #
Stort grattis sååå glad för din skull...
Sessa 2019-10-09 19:10 ! Citera #
Ledsen 2019-10-08
Gäst/ tack fina idag pratade jag med en underbar trafik lärare på Mälardalens trafikskola i Västerås hon var så snäll o lyssnade på mig o sa ge inte upp... Sökte tillstånd Idag igen..
Den där trafikskolan har sååå bra rykte 90% klarar uppkörningen...
Jag håller tummarna för dig / du kommer klarar teori...
säger bara dom som skriver har man kört upp 2 - 4 gånger är inte trafiksäkra... dra åt skogen med såna människor / Gå 20 gånger tills man har den hhhhh
MashaAllah på dig hoppas du klarar det jag kmr fan boka varje dag om de så hhhhh
Ledsen 2019-10-09 23:20 ! Citera #
Sessa 2019-10-09
MashaAllah på dig hoppas du klarar det jag kmr fan boka varje dag om de så hhhhh
Sessa Skön du e ...

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor