Start > Körkortsforum > Klarade uppkörningen idag!!!

Klarade uppkörningen idag!!!

Sofia 2019-10-07 12:20 ! Citera #
Så sjuuukt glad, klarade uppkörningen idag och nu kan jag äntligen säga att jag har körkort! :D :D :D :D
dina 2019-10-07 12:38 ! Citera #
Vart ngnstans? Ev. några tips? Samt vad fick du göra?
Ledsen 2019-10-07 13:11 ! Citera #
Stort grattis.... Sj har gett upp hoppet
Sessa 2019-10-07 13:14 ! Citera #
Ledsen 2019-10-07
Stort grattis.... Sj har gett upp hoppet
Vrf har du gett upp? Har du gjort uppkörningen elr teorin?
Sofia 2019-10-07 14:16 ! Citera #
I Västerås! Dom tipsen jag kan ge är att hålla god uppmärksamhet hela tiden, var noga att följa skyltar hela tiden, speciellt skyltar som kan förekomma om vilket körfält man ska välja, kuggade för det första gången att jag visade brister i planerad körning för att jag missade en skylt om vilket körfält man skulle hålla. håll koll på alla övergångsställen och ha din blick lite rörlig så att du kan uppmärksamma allt som händer i trafiken. Om man har blicken långt fram kan man förutse situationer vid ett tidigt stadie. Kör riskmedvetet och gör du nåt mindre fel kan de vara jättebra att du berättar för inspektören att du uppmärksammat ditt fel för på så sätt märker inspektören att du förstår att de va fel å kanske kan ha överseende med det!
Sofia 2019-10-07 14:20 ! Citera #
Ledsen 2019-10-07
Stort grattis.... Sj har gett upp hoppet
Ge absolut inte upp hoppet! Du kommer klara det! Jag gjorde själv samma sak, gjorde uppkörning å teori för två år sedan, kuggade och gav sedan upp. Började nu två år senare att kämpa för körkortet igen, och är glad att jag valde att göra de för känns så skönt nu när jag har det! Kuggade teorin dock en gång nu på senare tid också och körningen två gånger så började nästan känna att jag ville ge upp igen men sen tänkte jag att det är nu eller aldrig. Ger jag upp nu igen kommer jag nog inte ens att ta det nån gång, då mitt tillstånd går ut nästa år. Så de är bara att kämpa, det enda misslyckandet är att ge upp om det man vill!
KLARADE IDAG 2019-10-07 16:20 ! Citera #
Jag klarade också idag!! Känns skönt men samtidigt inser jag hur onödigt stressad och ångestfull jag var innan uppkörningen. Är som nästan alla säger att den är väldigt lätt. O det är den. Förutsatt att man har kört på en trafikskola. Jag var skitnervös under uppkörningen o kände att jag inte skulle klara men gjorde det ändå. Så alla ni som jag var för 3 timmar sedan så kommer det nog gå bra om ni er körskolelärare har sagt att du är redo!! Viktigaste av allt, gör INGET trafikfarligt!
Gäst 2019-10-07 20:19 ! Citera #
KLARADE IDAG 2019-10-07
Jag klarade också idag!! Känns skönt men samtidigt inser jag hur onödigt stressad och ångestfull jag var innan uppkörningen. Är som nästan alla säger att den är väldigt lätt. O det är den. Förutsatt att man har kört på en trafikskola. Jag var skitnervös under uppkörningen o kände att jag inte skulle klara men gjorde det ändå. Så alla ni som jag var för 3 timmar sedan så kommer det nog gå bra om ni er körskolelärare har sagt att du är redo!! Viktigaste av allt, gör INGET trafikfarligt!
Klarade du teorin?
Ja 2019-10-07 23:55 ! Citera #
Gäst 2019-10-07
Klarade du teorin?
Ja
Trafikinspektoren 2019-10-08 06:24 ! Citera #
Sofia 2019-10-07
I Västerås! Dom tipsen jag kan ge är att hålla god uppmärksamhet hela tiden, var noga att följa skyltar hela tiden, speciellt skyltar som kan förekomma om vilket körfält man ska välja, kuggade för det första gången att jag visade brister i planerad körning för att jag missade en skylt om vilket körfält man skulle hålla. håll koll på alla övergångsställen och ha din blick lite rörlig så att du kan uppmärksamma allt som händer i trafiken. Om man har blicken långt fram kan man förutse situationer vid ett tidigt stadie. Kör riskmedvetet och gör du nåt mindre fel kan de vara jättebra att du berättar för inspektören att du uppmärksammat ditt fel för på så sätt märker inspektören att du förstår att de va fel å kanske kan ha överseende med det!
Grattis! och........... VAD VAR DET JAG SA! 8-) :D ;)

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
4
I dag 12:38
1
I går 10:18
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest